Camper Nieuw Zeeland > Jucy?

Ik ben op zoek naar tips voor een betaalbare, compacte, self-contained camper in Nieuw Zeeland voor februari en maart 2018. Ik denk nu zelf aan Jucy. Heeft iemand hier ervaringen mee? Of heeft iemand goede ervaringen met een andere maatschappij? Ik hoor het graag!

Wij hebben voor november geboekt bij CampASouth rentals. We hebben veel gehad aan de website van rankers, waar je alle beoordelingen van bekende minder bekende maatschappijen kunt lezen. Ik zou zeker ook naar wat minder bekende company’s kijken: vaak minder kleine lettertjes en leuke prijzen!

Escape! Hebben wij kleine 3 maanden mee rond getourd. Iets minder fancy maar zeer degelijke camper zeer volledig en proper en goed van prijs. Het is wel 7 jaar geleden.

Sent from my SM-G530FZ using Wereldwijzer mobile app

Hoi, wij hebben via CheapaCampa gehuurd! Hebben voornamelijk Apollo’s, helemaal top. Neem eens contact op met Campers Downunder. Super organisatie. Hebben alles goed voor ons geregeld. Mocht je info willen over onze reis kijk eens op Pindat.com en dan zoeken naar Chrisendeesdownunder. Wij waren van 28 januari tot en met 7 maart 2016 in Nieuw Zeeland.