Cambodja-Vietnam-Thailand

Hey,

Ik heb maar 2 weken de tijd om een reis te maken startend/eindigend in Singapore.Heb graag afwisseling: cultuur-strand-natuur-stad.Ik kom later nog wel eens terug om langer te reizen;-)Maar eerste staan er dan Zuid Afrika en Cuba nog op het lijstje;-)!

vanut singapore(Singapore heb ik al bezocht dan) vliegen naar:

Singapore
Hanoi
Halong bay
Mekong Delta
Siem reap (+Angkor)
Koh Chang
Bangkok
Singapore

of zou ik deze route net andersom doen?

1.Hoeveel dagen per plaats ongeveer uittrekken?(16 dagen in totaal de tijd)

2.Hoe het beste van Halong bay via Mekong Delta naar Siem reap reizen ?Vluchten, nachttreinen,bussen…?

3.Wat zou ik zeker nog moeten opnemen of laten volgens jullie in deze route en waarom?

Alvast bedankt!

Ik vind het persoonlijk nogal veel om te doen in twee weken! Het zijn stuk voor stuk gave plaatsen, maar als je toch nog eens terug wilt komen om het goed te doen, zou ik me beperken tot 1 land. Zeker omdat in deze 2 weken waarschijnlijk 2 vluchten zitten en je een eind over land af moet leggen (Siem Reap - Koh Chang - Bangkok).
Zelf heb ik de identieke route (uiteraard met meer tussenstops), maar dan omgekeerd en zonder Singapore gepland voor een reis van 8 weken, om maar een beeld te geven. Kijk even wat je echt gaaf lijkt en ga dan voor bv Thailand of Cambodja en ontdek dat voor 2 weken. Voor Vietnam is 2 weken naar mijn mening eigenlijk zelfs al te kort, behalve als je inderdaad van Hanoi naar HCMC vliegt…
Succes!!