Ik ben Esther, 24 jaar oud en bijna klaar met mijn masterscriptie. Ik zou met een ‘goede’ vriendin naar Californie gaan maar zij heeft vorige week afgehaakt helaas. :crybaby: SHIT wat nu ?! Heb me hier zo op verheugd. Ik heb al een ticket vanaf 25 juni AMSTERDAM-LOS ANGELES en dan 30 juli SAN FRANSICO-NEW YORK en vervolgens NEW YORK-AMSTERDAM op 4 augustus. Die kan ik natuurlijk annuleren maar wie niet waagt wie niet wint.
Is er iemand die mee wil en ook houdt van surfen, lekker eten, spontaniteit en muziek? Wil jij ook low budget (tentje mee, hostels) door californie reizen (ongeveer) in deze periode en wil je dan ook national parks zien, de grand canyon, langs de kust reizen, en bijvoorbeeld Las Vegas aandoen? Laat het ff weten dan kunnen we kijken of het klikt en we er een toffe roadtrip van kunnen maken. Met de trein, een huurauto, de bus dat maakt me niet zoveel uit. Ik hoor het wel! Groetjes Esther :USA:
Op cheaptickets heb ik een ticket kunnen vinden alleen dan op 24 juni heen en 29/30 juli terug AMS-LA en LA-AMS (dus zonder new york) voor 822 dollar wat neerkomt op zo’n 535 euro! Dat is dus erg weinig. Ik heb hetzelfde betaald met new york maar dat was ver vantevoren. Dat ticket kost nu ineens 1400 dollar ofzo. Ik vlieg zelf 30 juli vanaf San Fransisco maar dat maakt op zich niet zoveel uit want dat is niet erg ver uitelkaar. Twee kenissen van mij gaan ook nog in die periode dus dan zouden we aan kunnen sluiten en wordt het qua autohuur lekker voordelig! Anders lekker met de trein of bus bijvoorbeeld. Groet, Esther
Hey Esther, wat een gave reis heb jij in gedachten! Ik ben helemaal enthousiast
Mijn naam is Wiesje, 24 jaar (19 juni 25), masterstudent sociologie en in voor wat avontuur deze zomer! Surfen kan ik niet maar het lijkt mij wel erg vet om dit te leren, jouw beschrijving van de reis spreekt mij voor de rest ook erg aan Eigenlijk kan ik pas vanaf 1 juli weg (tot 1 sep) maar hier kan ik nog wel eens naar kijken…
Mail me anders eens: [EMAIL=“wiesje1983@hotmail.com”]wiesje1983@hotmail.com