Ik ben 24 jaar en ben van plan om in de zomer van 2010 voor een aantal weken naar Californie, Nevada en Arizona te gaan. Het lijkt me veel gezelliger om samen met iemand te reizen, dus lijkt het jou ook wel leuk om samen met mij te reizen, reageer gerust!
Ik ben ook van plan komende zomer naar amerika te gaan. Ik ben helaas gebonden aan de vakanties in het onderwijs(ben docent).
Hoe lang ben je van plan te gaan en hoe wil je gaan reizen.
Klinkt als een toffe reis die je voor ogen hebt!
Ik was eigenlijk zelf van plan om verleden zomer naar Californië te trekken voor een road trip. Ik had er ook al een reisgenootje voor gevonden, maar helaas bleek na een tijdje USA praktisch voor haar niet te doen (we zijn nog wel 3 weken in Italië en Kroatië beland, dus het werd toch nog een leuke reis). Maar ik heb nog steeds zin om naar die streek te reizen, dus jouw plannen klinken me interessant de oren!
Zin om een keertje te checken of we samen zouden kunnen gaan?
Leuk dat je reageert! Ik heb nog niet echt heel groete plannen hoor voor die reis, alles ligt nog open, ik heb alleen wel een aantal dingen waar ik heen zou willen. Voor hoe lang en wanneer precies weet ik ook nog niet, maar dat is misschien ook wel makkelijker, want dan kan dat allemaal nog in overleg met een eventuele reisgenoot!
HEb jij bepaalde dingen die je graag zou willen doen/zien daar? En ben je er al een keer geweest? Lijkt me leuk om in ieder geval contact te houden!
Ik ben boukje, 25 volgend jaar zomer helaas 26 jaar (snif). Ik zat zelf ook met het idee te spelen om volgend jaar richting Californie te gaan en misschien nog wel een andere omliggende staat (hoewel ik denk dat drie wel erg veel is in een paar weken).
Hoe lang ben je van plan te gaan? Heb je ideeen over hoe je er wilt reizen.
Zelf ben ik al een paar keer in de VS geweest, maar tot nu toe alleen nog maar aan de oost-kust. Het liefst huur ik dan een auto voor een bepaalde tijd, kies een paar plekken uit die ik in ieder geval wil zien en vul de rest van de tijd in met wat ik onderweg tegen kom. Op die manier zit ik nergens echt aan vast, maar heb ik wel een (ruw) plan.
Wat leuk dat je reageert! Ik wil ook graag de Grand Canyon (Arizona) en Las Vegas (Nevada) zien. Het worden dus inderdaad wat meer staten dan alleen Californie… Maar het ligt allemaal niet zo ver van elkaar, dus moet zeker gaan lukken in een paar weken (hoeveel weken weet ik nog niet precies).
Ik wil in ieder geval graag naar San Fransisco, Los Angeles en wat National Parks. En het lijkt me ook erg leuk om te leren surfen
Ik zag op jouw hyves (ja, even checken ;)) dat je ook in Australie bent geweest!! Vond je het leuk? Ik ben er begin 2008 voor een aantal maanden geweest. En heb toen met een auto rondgetrokken… Helemaal geweldig!!
In The USA lijkt het me ook het leukst om een auto/camper te huren en zelf een planning te maken en rond te trekken. Heerlijk die vrijheid om zelf te bepalen waar en wanneer je ergens heen gaat! Ik heb nog nooit een georganiseerde reis gedaan, maar het lijkt me ook niet zo leuk!
Ik moet er wel meteen bijzeggen dat ik zeer waarschijnlijk al een reisgenootje heb gevonden… Een vriendin wil toch wel erg graaf mee. Maar als je het leuk vind kunnen we wel contact houden om ideeen en tips uit te wisselen. En het is ook nog helemaal niet zeker of die vriendin echt meegaat hoor, maar het leek me wel zo eerlijk het meteen te vermelden…
Alles ligt nog open!
Wat een gezellige plannen!
Ik had zelf het plan om eind juni begin juli twee weken door Nevada heen te gaan (grand canyon, lake mead en las vegas).
Misschien kunnen we wat samen rondtrekken en een auto huren enzo.
Heb jij al een datum in gedachten dat je wilt gaan?