Cairo + Addis Ababe

(origineel bericht op be-more.nl)

Cairo + Addis Ababe

Hallo allemaal

Aangekomen in Cairo. Geen gratis internetverbinding gevonden hier. Eerste vlucht van de 3 is goed meegevallen. Vliegtuig heeft er een half uurtje sneller over gedaan dus kan iets langer wachten in Cairo. Voor de rest valt hier niet veel te beleven tot ik burger king heb gevonden. Een mens kan het toch niet laten om een wopper te eten hé. Maar zal blij zijn dat de 2u voorbij zijn en terug op het vliegtuig kan stappen.

Ondertussen zit ik nu in Addis Ababe. Hier is net zoals vorig jaar wel gratis internet. Het is hier nu 4u smorgens plaatselijke tijd. Wat er wel is veranderd, is dat ze ligstoelen hebben gezet zodat het wat aangenamer is om je oogjes toch eventjes te sluiten. Zit hier dan ook nog 6u te wachten op mijn volgende vlucht. Al kan ik wel zeggen dat ik een goede vlucht had van Cairo naar Ethiopie. Een bank voor mij alleen, dus kon mij wel goed leggen en zo heb ik dan ook een uurtje slaap gerecupereerd.

Maar goed ik ga mijn laptop opbergen en mijn ogen eventjes sluiten zodat ik straks mijn derde vlucht kan nemen.

Groeten uit Ethiopie

(origineel bericht op be-more.nl)