Cabine maatje gezocht voor goedkope cruise naar Panama

Hallo reisgenoten!

Bij deze een oproepje voor mensen die van leuke spontane reis-acties houden!
Ben vandaag tegen een leuke cruise-aanbieding aangelopen naar Panama!!! Aangezien ik graag met iemand samen mijn cabine deel (gezelligheids en kosten technisch)…plaats ik deze oproep!
Vertrek 30 oktober vanaf Mallorca (met Ryanair eenvoudig te komen)
Het is een 2 weekse cruise die op verschillende leuke locaties aanmeert en als einde Panama (buurlanden: Costa Rica en Colombia) heeft.
Zelf ben ik van plan hier nog een paar maandjes te overwinteren, omdat ik weet hoe leuk het is…

Heb zelf al vaker spotgoedkoop gecruised en ik kan het iedereen aanraden, ook voor een jongere cruise doelgroep. Ben zelf 33.

Indien interesse reageer snel, prijzen en beschikbaarheid kunnen met enkele dagen veranderen!

Grz! Miriam

1 like

Meriam,

wat is de prijs van deze 2 weekse cruise. Ik begrijpook dat je de vluchten apart moet boeken.

carrie

Hallo Carrie,

De prijs van deze cruise ligt rond de 400 euro (410 vandaag nog). Exclusief vlucht.
Gr Miriam

Hallo Meriam,

Om welke schip gaat het trouwens. Al zou ik belangstelling hebben, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met boeken etc. Waar kan ik nog meer info vinden over deze cruise. Of waar kan ik deze cruise op de website vinden. Eventueel kan ook een prive reactie worden gestuurd op deze site.

carrie

Hallo Carrie,

al bericht terug gekregen over die cruise naar panama voor 400 €?
Als het kan wil je me dan alle informatie eens doorsturen?
Hartelijk bedankt !!
Gerda

Hallo Miriam,

kan jij niet wat meer informatie geven over die cruise,waar je die boekt en over welke maatschappij het gaat?
In ieder geval bedankt
Gertje

Al iets gevonden? Zou graag meegaan!