Voor mensen die interesse hebben. Indien je met wizzair vliegt kan je gewoon bellen naar wizzair zelf, zij leggen steeds een bus in van Krakau naar Katowice (3u voor je vlucht). Omgekeerd ook.
Hoi, ik wil in mei naar Krakau, maar kan nog geen vluchten vinden vanuit Eindhoven, wel naar Katowice, weet iemand hoever dit is van Krakau?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bedankt, maar ik wil juist rechtstreeks naar Krakau, en die vluchten zitten vol op de datum dat ik wil gaan, ik kan wel een vlucht vinden naar Katowice ,maar hoe ver zit ik dan van Krakau, dus hoe lang nog in bus of taxi?
Updated - - -
Bedankt, maar ik wil juist rechtstreeks naar Krakau, en die vluchten zitten vol op de datum dat ik wil gaan, ik kan wel een vlucht vinden naar Katowice ,maar hoe ver zit ik dan van Krakau, dus hoe lang nog in bus of taxi?
Sorry ik had fout gelezen. Via ryanair.com kan je rechtstreekse vluchten vinden in Maart zijn er nog veel vluchten vrij… Nu als je toch op Katowice wilt vliegen (en met wizzair) kan je een buspasje van ter voren reserveren naar Krakau… Dit kost je 25 euro… En je bent in een uurtje bij de luchthaven. Taxi zal sneller zijn maar waarschijnlijk ook duurder.