Ik denk dat je vanuit Krakau het best met de trein naar je volgende land kan reizen. Treinen en vooral bussen rijden er niet zo vaak als in Nederland, dus je moet wel een beetje plannen wanneer je vertrekt. Maar ik denk ook dat jullie veel aan het reizen zijn als jullie twee weken hebben voor de rondreis. Misschien een land schrappen? Ik weet ook niet hoeveel jullie willen zien per land natuurlijk.
Verder kun je misschien nog wat meer antwoord op je vragen krijgen op het WW Europa forum, want ik heb geen ervaring met jullie reisroute. Misschien een medereiziger op dit forum?
O, ik zag niet dat je je vraag daar ook al gesteld hebt, hihi. Goed bezig!
Je mag je reis op jouw manier organiseren zoals jij wil. Hier kom ik niet tussen.
We hebben Kroatië zo goed als volledig bezocht (ook Istrië). Hier deden we het iets meer dan 17 dagen over met de auto.
Kroatië is TE MOOI om het maar met stukken te bezoeken. Ik zou het persoonlijk bij één land houden.
Anderzijds is Krakov met zijn omgeving (Polen) ook te mooi om dat te combineren met Kroatië. Je zou deze landen écht apart moeten bezoeken en er door heen reizen i.p.v. maar enkele hoogtepunten op te pikken.