Busreis Ecuador - Colombia online te boeken?!

Hallo mensen, ik heb een vraag, weet iemand of je online een busreis kan boeken van ofwel quito of guayaquil, of een andere stad naar colombia (bogota).
Ik heb namelijk een enkele reis gekocht naar quito en hoor nu dat er wel eens lastig gedaan kan worden als je alleen met een enkeltje het land in wilt gaan.
En dacht misschien met een busticket uit het land kan dit voorkomen worden.
Ik zoek me alleen een ongeluk op internet naar het inline boeken van zo’n busreis, maar kan het niet vinden.
Iemand een tip, of een andere tip om deze situatie met zo min mogelijk risico op te lossen?

Gegroet,

Joeri

Dit is een (bus)reisorganisatie, die onder andere vervoer naar Colombia regelen. Staat een e-mail adres bij; [EMAIL=“rauio@impsat.net.ec”]rauio@impsat.net.ec

Misschien ff mailtje sturen?

Succes.

Bedankt man!
Ik sta overigens nog open voor meer tips!

Bij voorbaat muchos gracias!

Ook tips voor busreizen van ecuador naar peru of boliva?
Ik hou alles open en zoek een zo goedkoop mogelijke oplossing voor het probleem dat ik niet met een enkeltje ecuador binnen kom (zonder risico dan)

Bedankt!

Joeri

Beste,

Gelieve niet te veel belang te hechten aan zo’n eisen. Zeg gewoon aan de migratiedienst dat je overland naar peru of colombia trekt. Je hoeft dan zelf geen busticket voor te leggen.
Ik ben bezig met volledige rondreis door centraal en zuid-amerika en heb nog nooit problemen gehad aan de grens. Enkel in Panama wou de migratiedienst cash zien.

Groetjes,

Kristof
www.sinfronteras.be