Goed reisplan part 2

Ik post mijn eerdere post nog eens, want ik weet ook niet wat er bij mijn vorige post is gebeurd
Beste kenners,

Eind van deze maand vertrek ik voor een 2 weken naar Colombia en ik zou graag willen weten of mijn onderstaande schema goed is.

Ik blijf wat langer in Cartagena omdat ik graag wil gaan duiken en daar een aantal dagen voor wil blijven.

Wat zijn volgens jullie de beste, leukste en interesantste verblijfsplaatsen in Cali, Medellin en Bogota, uiteraard zijn tips over Cartagena ook zeer welkom.

Ik kom zowiezo aan in Cali aangezien mijn vlucht van Guayaquil hier ook aankomt.

Waar kan ik het beste vliegtickets kopen voor binnenlandse vluchten? Via internet of is het lokaal aankopen van tickets goedkoper? Ik wil namelijk vliegen van Cartagena naar Bogota. Ik heb bij Aires een prijs gezien van USD 69 en bij Avianca 122.00 USD

Wat zijn de beste busmaatschappijen in Colombia? Ik heb namelijk een footprint maar daarin vind ik niet echt goede info terug over goede veilige en vooral comfortabele busmaatschappijen. Ik reis al heel wat jaren rond door zuid-amerika dus ik ben wel wat gewend betrefd de verschillende klasse busmaatschappijen, echter Colombia is voor mij helemaal nieuw

Mijn route vind je hieronder
03/04-12 Cali
05-12 Bus Cali-Medellin
06/07/08-12 Medellin
08/09/10/11/12/13-12 Cartagena
14-12 Vliegen Cartagena-Bogota
15/16-12 Bogota-Huis
Alvast bedankt

Hi andreee,
Jou plan ziet goed uit! maar… een beetje krap wat tijd betreft.
De afstanden zijn groot
Ik zou meer tijd nemen voor reizen Cali - Medellin
Medellin-Cartagena.
In Colombia hebben wij veel busmij die naar vele bestemming reizen en dat een aantaal keer per dag, het zijn niet zo comfortabel als wat wij gewend zijn maar toch, erg goed voor Zuid Amerika.
Houd rekening mee dat deze niet altijd op tijd vertrekken.
Vliegtuig maatschappij Aires is goedkoper dan Avianca maar heeft vaak vertragingen.
Wat tickets kopen betreft is moelijk te voorspellen, vliegen in Colombia is niet goedkoop.
Veel plezier in Colombia, geniet zou ik zeggen.
Met vriendelijke groet,

Hasta la vista
Yanet Verwaal

www.reizenincolombia.nl