Busreis Duitsland of overig Europa, juli 2012

Hallo,

Mijn naam is Anne, ik ben 23 jaar en ik zoek een leuk reisgenootje/reisgenootjes die zin hebben om samen met mij een busreis te maken naar Duitsland of een andere bestemming in Europa. Ik ben geen zon-strand type, ik wil graag iets zien van (historische) cultuur en natuur.

Het liefst zou ik een busreis willen maken, met diverse excursies naar diverse bezienswaardigheden.
De reden waarom ik een busreis zou willen maken is dat het van te voren georganiseerd is, veel excursies/uitstapjes inclusief zijn, dat een reisleider vaak aanwezig is op de plaats van bestemming, meestal halfpension en soms volpension is en dat het aardig budget is.
Omdat ik nog studeer is juli de enige mogelijkheid, in augustus heb ik mogelijk nog herkansingen.

Ik zou het liefst een reismaatje/reismaatjes hebben die rond mijn leeftijd is, dezelfde interesses heeft mbt reizen. Geslacht maakt niet uit.
Graag zou ik van te voren willen afspreken, kijken of het klikt.

Groetjes,
Anne

Dag Anne,

lijkt me hartstikke leuk, zo’n busreis. Liefst wel iets verder dan Duitsland (dit ken ik al). Ik dacht aan Slovenie/Roemenie, die kant op.
Ik ben zelf studente, 23 jaar en woonachtig in de Achterhoek :-).

Groetjes Nadi

Hoi Nadi,

Leuk dat je interesse hebt. :slight_smile:
Ik ben ook een studente, trouwens. Ik zal je even en persoonlijk berichtje sturen.

Groetjes,
Anne