Business class LA

Hallo allemaal! In begin 2009 moet ik voor trainingen 2-3 maanden naar L.A. vliegen en wil business class reizen. Heeft iemand ervaringen met business class vliegen? en zo ja, welke vliegmaatschappijen zijn qua prijs/kwaliteit goed. Want, vernomen heb ik bijvoorbeeld dat van klm de business class weinig voorsteld. te duur voor wat je krijgt! Bedankt alvast

Wat denk je dan te krijgen voor wat je betaalt (of eerder, wat je baas denk ik voor je betaalt) ?

p.s. voorsteld moet met een t, niet met een d !

Graag zinnige reacties en niet dat gezeik van 'voorsteld moet met een t;.
alsjeblieft zeg. Reageer dan niet.

En GEHOORD heb ik dat de business class van KLM niet veel voorsteld? heb nog nooit business gereisd dus ik weet er persoonlijk niets van. Is iets wat ik heb gehoord!

Ik ben gewoon benieuwd naar welke vliegmaatschappij ‘luxe’ zijn de business class, want je zult toch veel verandering in hebben qua vliegmaatschappijen, denk ik toch?

Ik ga voor 6 maanden naar USA voor trainingen dus was gewoon benieuwd. weet niet welke maatschappij ik ga pakken!
:wereld:

Hoi John,

Zakelijk regelmatig gedaan en zelfs één keer privé. Algemene regel is dat je nooit moet boeken met een maatschappij die naast business class ook first class heeft, die hebben een veel ‘uitgekleder’ produkt dan wie alleen business heeft. Dus bijvoorbeeld geen Lufthansa.

Verder hangt het erg af van hoever de maatschappij is met vlootvernieuwing, en soms zelfs van of je een vernieuwd of nog ‘oud’ vliegtuig hebt. De mode van de laatste 5 jaar is ‘lie-flat’ stoelen, die dus helemaal plat kunnen als bed. KLM heeft die misschien op allernieuwste vliegtuigen maar zeker niet breed ingevoerd, terwijl bijvoorbeeld Air New Zealand (Londen naar LA rechtstreeks) supergoede heeft - eigen ervaring!

Sukses ermee,

-Erik> & [Sandya]

Geachte,

Bedankt voor uwe reactie. Eindelijk een ‘zinnig’ bericht. Echt bedankt! Makes lot of sense wat u zegt. met welke maatschappijen heeft u goede ervaringen? Naar LA en misschien ook naar Israel?
mvg,

Hoi John,

Beste was Air NZ, boven al genoemd. Eerst kort vluchtje met British Midland naar Londen (45 minuten economy-stoel…) en dan op het superluxe slaapbed. Ook Austrian Airlines was prima, die (2 jaar terug) had nog de generatie vliegtuigen vóór de verbouwing met lie-flat bedden dus zal nu nóg beter geworden zijn.

Naar Israël zal het eigenlijk minder uitmaken, want dat zijn toch veelal de vliegtuigen voor korte en middellange afstand en dus veelal geen slaapstoelen. Met KLM heb je op die afstand wél hun lange-afstandsvloot, Boeing 767 of Airbus 330 - maar of die dan al lie-flat omgebouwd is?

Sukses,

<Erik> & [Sandya]