Hey!
Is er ook een rechstreekse verbinding tussen Valparaiso- San Pedro de Atacama? Of enkel Santiago - San pedro?
Zo ja, wat is de prijs en de duur hiervan?
Thanks!
Groetjes
Hey!
Is er ook een rechstreekse verbinding tussen Valparaiso- San Pedro de Atacama? Of enkel Santiago - San pedro?
Zo ja, wat is de prijs en de duur hiervan?
Thanks!
Groetjes
Erg lang! Misschien wel 24 uur ofzo. Ik zou de reis in 2-en breken. San Pedro is ook niet de grootste hub die er is. Van San Pedro naar Salta gaan maar 3 bussen per week. Maar kan komen doordat dit internationaal is. Er moeten op zich wel genoeg bussen zijn die op doorreis naar bv Arica stoppen in San Pedro.
24u vind ik nog net doenbaar. Ik wil er toch de omgeving zien en twee dagen later vertek ik dan weer richting Salar de uyuni. Maar is toch wel degelijk een busstop, niet?
Groetjes
Kijk ff in de LP of ga even naar het busstation als je het precies wilt weten. Ik acht het niet uitgesloten dat je een keer over moet stappen in een grotere plaats in de buurt van San Pedro.
Beste,
In omgekeerde richting is er zeker een rechtstreekse bus, dus van San Pedro de Atacama richting Valpariaso. Vertrekt om 13h en duurt ongeveer 20h. Aankomst 9h smorgens met beetje marge natuurlijk. Prijs 33500 chileense pesos = 42 euro.
Maatschappij was Turbus, op hun website zal je wel meer info vinden ivm omgekeerde trip. www.turbus.cl
Ik herinner mij dat dit de enige maatschappij was die vanuit San Pedro richting zuiden vertrok. Let wel, ze passeren ook in Calama waar er meer maatschappijen te vinden zijn.
Mvg,
Kristof Vandenbroucke