Kan iemand me vertellen in welke terminal de bus uit Leon aankomt. We vertrekken morgen uit Leon en worden in Esteli opgepikt. Echter, er zijn 2 terminals in Esteli…
En zijn het een beetje comfortabele bussen of kunnen we een chickenbus verwachten?
Thanks Sole! We waren ruim een uur voor vertrek op het station, maar de zitplaatsen bleken allemaal al verkocht te zijn. We hebben daarom maar een taxi (80 USD) gepakt, want 3 uur staan met een kind zagen we niet zitten. Wel lekker comfy,
Wat apart dat de bus al volgeboekt was, komt naar mijn weten niet vaak voor. Misschien omdat december altijd al een drukke maand is of was er toevallig een evenement of lokale feestdag? Waren er ook geen bussen die wat later gingen of zaten die ook al vol? Een taxi is inderdaad lekker comfortabel en $80 is een prima prijs voor die afstand (de meeste taxi’s rekenen rond de $35 per uur).
Ik hoop dat jullie heel erg aan het genieten zijn! Nog een fijne reis en tijd toegewenst in Nicaragua!
Geen idee wat de reden was. Mss was er net een groep voor ons? Wachten op de volgende optie was een optie, maar we moesten ook nog door naar Miraflor. Zouden dan erg laat aankomen.
We genieten volop. Zitten nu in het prachtige Granada en vliegen morgen naar Corn. Echt een topland! Ook zeer goed te bereizen met kinderen. Mede dankzij de aardige mensen!