Ik ben Jasper, 21 jaar en studeer planologie aan de universiteit van Amsterdam. 27 junie vertrek ik met medestudenten naar Buenos Aires om een onderzoekje te doen voor buitenland ervaring. Dit programma zal tot ongeveer 7 julie duren wanaar ik graag meer van het continent wil zien. Het lijkt mij leuk om via Bolivia en Peru naar Ecuador te reizen en vandaar eind augustus weer het vliegtuig terug naar Nederland te pakken. Aangezien het nogal twijfel achtig is of ik nog een medestudent zo ver kan krijgen mee te gaan (en het toch wel een stuk leuker vind niet alleen te reizen) wou ik via deze weg kijken of er mensen iets vergelijksbaars verplan zijn.
Ik heb deze trip net andersom gedaan, oftewel van Quito naar BA.
Maar dat gaat je niet lukken in 2 maanden! Vergis je niet in de afstanden.
Wat wil je precies bekijken/doen?
Er zijn in BA veel backpackers die verder reizen, dus een reisgenoot is snel gevonden.
hoi,
ik ben sharon, 21j, en studeer verpleegkunde :-p
ik vertrek op 23juni tot 29 juli naar argentinie.
ik ga daar enkele kennissen en ook mijn vriend opzoeken. alsook een stageplaats voor volgend jaar zoeken. maar natuurlijk zou ik ook graag wat meer van het land zien, en daarvoor zoek ik voor een weekje in die periode iemand om samen meer van het land te ontdekken –>altijd veel gezelliger dan alleen!!
Eerlijk gezegt moet ik nog beginnen met mij echt te oriënteren wat ik wil zien/doen. Wil iig ergens een keer een paar dagen de bergen in en verder vooral veel van de landen zien en zien hoe de mensen daar leven. Het is niet zozeer mijn doel rustig vakantie te houden maar wil mij natuurlijk ook niet moeten haasten en aan een strak reisschema vast zitten…
Aankomende week ga ik met kennisen praten die daar geweest zijn en morgen krijg ik een oude footprint te leen en dan hoop ik snel een wat concreter beeld te krijgen van wat ik nou wil doen en wat haalbaar is. Wel bedankt voor je tip, maakt mij er even extra alert op!
Sharon, ik wil dan begin juli van Buenos Aires naar het Noorden richting Bolivia. Zal mijn plannen eerst nog wat concreter maken en dan wil ik wel laten weten wanneer er misschien iets af te spreken valt?