Budget Backpacken: Kosten per dag?

Hoi forumgenoten!

Ik vroeg me af wat ongeveer de dagelijkse kosten zijn als je behoorlijk budget gaat backpacken door Marokko (accom+eten+entrees+verv+fooi)

Ik wil half Augustus weg…zijn accomodaties in de zomer duurder (afgezien van het feit dat ze sneller zullen zijn volgeboekt)??
Ik heb dit forum al doorgebladerd en ben een vrijwel identieke vraag tegengekomen. Alleen de reacties daarop vind ik een beetje ongeloofwaardig soms. Zo werd gezegd dat je goed rond kan komen van 120 euro per maand, dus 4 euro per dag.
Dat lijkt me wel erg weinig:

Als ik de Lonely Planet doorkijk, vind ik veel dingen eigenlijk nogal tegenvallen; duurder dan ik had verwacht! (zo staat erin dat je als je budget reist met 35 USD kan rondkomen…das een dikke 22 euro!!)

Heb jij advies?
Hartstikke bedankt alvast!
groetjes Robin

hoi robin, ik vertrek volgende week. en er is idd maar weinig duidelijkheid te krijgen. ik zou ook nog wel leuke tips/adresjes enz willen.
het enige dat ik nu heb is een ticket casablanca en ik heb de eerste nacht via internet geboekt aangezien ik snachts aankom. 150 d per(13 euro) nacht, maar dat is voor een singleroom met douche. valt op zich nog wel mee voor casablanca denk ik. Maar wat ik tot nu toe heb gezien en gevonden zijn de slaapzalen zelfs nog rond de 10 euro.
Ik denk dus dat het overnachten de grootste kostenpost wordt. eten en openbaar vervoer en zelfs de taxi’s zijn niet al te duur te doen. Ik ben ook benieuwd of mensen nog tips hebben voor leuke plekjes.
Veel plezier op jouw reis!
groetjes mariska

Hoi Mariska!

Bedankt voor je reactie.
Jij ook alvast een heel goede reis en geniet ervan!

groetjes Robin