Budapest 11mei tot 16 mei 2014 (Belg)

Hallo,

Ik ben van West-Vlaanderen en ben 25 jaar oud.
Ik heb onlangs vliegtickets geboekt naar Budapest (zondag tot vrijdag).
De eerste drie nachten plan ik in een Hostel te verblijven en de volgende 2 nachten wil ik het couchsurfing eens uitproberen. Iemand hier ervaring mee of een aanrader voor een Hostel?

Ik ben iemand die graag de stad verkent en iets van cultuur opsnuift (wat historische gebouwen, plaatsen), maar wel op het gemak (met tussentijds een bezoekje aan de thermen bijvoorbeeld :)). Ik hoef niet alles gezien te hebben. De al te toeristische dingen, waarvoor je in de wachtrij moet staan om binnen te mogen, laat ik liever links liggen.

Daarnaast hou ik van een ‘stevige’ wandeling in de natuur. In budapest zelf zouden er enkele nartuurgebiedjes/parken zijn.

Kent er iemand Julius Palacinka? Deze Nederlander, die in Budapest woont, biedt privé rondleidingen aan in natuurgebieden buiten Budapest, bereikbaar met het openbaar vervoer.

Verder verken ik graag eens het nachtleven, maar niet dagelijks :).

Dit is mijn eerste reisje in mijn eentje en ik kijk er enorm naar uit. Maar sommige zaken zijn natuurlijk leuker met twee of meer, zoals: een etentje, uitgaan, naar de thermen. Dus als er iemand in deze periode in Budapest is, zou het leuk zijn om kennis te maken en eventueel iets samen te doen.

Ik hoop leuke nieuwe mensen te ontmoeten. Daarom dat ik ook hostels en het couchsurfing verkies.

Groetjes
Marieke

Dag Marieke

Julius uit Budapest, degene die je zoekt… Als je vragen hebt of onder mijn leiding de stad wilt verkennen, mail dan even naar budapestrondleiding@gmail.com of bezoek de website www.sziabudapest.nl, www.boedapestrondleiding.nl

Vriendelijke groet,

Julius
Szia Budapest