Briefadres in Nederland, wat te doen na 8-10 maanden?

Sinds eind september heb ik een briefadres in Nederland in verband met een hele fijne reis naar Australie :). Ik heb me echter laten vertellen dat ik na 8 a 10 maanden geen recht meer heb op een briefadres en dat ik me officieel moet uit laten schrijven uit Nederland. En dat terwijl ik niet ga emigreren, maar gewoon een tijd aan het reizen zou zijn. Het is alleen allemaal nogal verwarrend, want er blijkt geen één instantie te zijn die echt weet wat te doen in deze situatie (ik ga niet emigreren (dus ik heb hier ook geen vast adres waar evt. post naartoe kan worden verstuurd), maar ik ben ook niet aan het backpacken voor maar 3 a 4 maanden. Ik val dus tussen de wal en het schip). Ik hou gewoon m’n reis- en zorgverzekering en m’n girorekening aan in Nederland, maar het lijkt me dat je daarvoor een adres nodig hebt.
Ik hoop dat je een beetje snapt wat het probleem is (de hele situatie is nogal vaag, hihi) en dat iemand me hiermee kan helpen?! Dat zou top zijn, alvast bedankt!

Hé!
Ben jij er ondertussen al uit? Ik kom binnenkort namelijk in hetzelfde schuitje, en kom er ook niet uit.
Niemand kan me inderdaad helpen en advies geven.

Graag hoor ik van je!