Brief + mobiele telefoon, wie wil dit voor mij meenemen?

:question: Ik ben net terug uit Cuba. Ik wil vragen of er iemand op zeer korte termijn naar Habana of Camagüey reist. :vak01:Ik heb een mobiele tlf ( is vrijgegeven, mag dus) en een brief + 14 a4tjes nld cursus voor mijn vriend, die erg belangrijk zijn voor onze toekomst! In Habana woont zijn neef, hij in Cama. Wie o wie kan mij helpen? Weegt niet meer dan 300 gram! Kan ik misschien helpen door het adres van een dansleraar te geven in Habana ( die neef), Deze man heeft verschillende danswedstrijden gewonnen, ook een tv-dans-contest! Hij geeft fantastisch les en is blij met wat extra inkomsten. Er komen al mensen uit Zwitserland en Noorwegen speciaal voor hem daarheen! Ook dansleraren. Kan jij mij helpen, help ik jou supergoed salsa te leren dansen in no-time voor een prikkie!
Porfavor? :kus:
Recuerdos de Merle ( Arnhem)

Hallo Merle,

Ik adviseer je ook voor deze vraag te kijken op www.cubaforum.nl en www.cubaplaza.nl, want daar zijn altijd wel mensen te vinden die iets voor je mee willen nemen naar Cuba. Mijn ervaring is dat daar meer informatie te vinden is dan op het Cuba Reisforum van Wereldwijzer.
Succes met regelen!

M.vr.gr. Salsaline