Brazilie

Ik ben een meid van 26 en vertrek begin januari voor 3 maanden naar Brazilie. Ben vorig jaar 3 maanden alleen op reis geweest en t lijkt me leuk deze reis samen met iemand te doen. Je moet wel een beetje pit hebben en niet alles teveel willen uitstippelen. Lijkt t je wat en wil je weten wie ik ben, reageer dan en laat je email adres achter. Tot snel!!

Hoi meid van 26,

Ik las je berichtje over brazilie. Ik ga toevallig zelf ook die kant op, maar dan wat korter, voor 3 weken, ik vertrek rond de kerst, begin in Rio.

Hoe heet je, waar kom je vandaan en wat doe je zoal?

Over mezelf: Ik heet Ulven, ben 29 en woon in Rotterdam, en werk nu bij Vopak (Olie). Heb veel ‘pit’, en ben toevallig vorig jaar ook vier maanden wezen backpacken in Zuid Amerika (brazilie toen overgeslagen), fantastische tijd gehad!! Deze lange vakantie naar brazilie omdat ik me beetje verveel en niet wil wachten tot de volgende zomer…

Jammer genoeg kan ik er niet meer van maken dan drie weken (was graag weer paar maanden weggeweest), maar wellicht zouden onze paden elkaar toch kunnen kruisen.

Mn email is [EMAIL=“aurich@hotmail.com”]aurich@hotmail.com, laat een berichtje achter als je meer wilt weten.

Groetjes,

Ulven

ik heb wel intresse in je trip, ik ben alleen geen meid maar ook mannen kunnen pit hebben
mvg mood