Heeft iemand tips voor een mooi bounty eiland in of in de buurt van Vietnam??
Ik kan je jammer genoeg niet helpen met Vietnam (daar ga ik zelf voor het eerst naar toe:-) Maar… In Thailand heb je genoeg keus, en de vliegtickets kosten helemaal niet zoveel. Hoeveel dagen heb je om te gaan en is Thailand op en neer een optie?
Phu quoc is de enige optie die ik ken, meer info elders in de topics.
Zelf ben ik niet op Phu Qouc geweest, maar heb me laten vertellen dat dit eiland niet echt bounty is. Maar er zijn andere kleine eilandjes, Monkey en Whale Island, waar het fijn vertoeven is (heb ik me ook laten vertellen
). Misschien dat medereizigers je wat meer over deze eilanden kunnen vertellen?
Groetjes, Anne
Hallo S,
Die tip heb ik, maar is zeer , zeer prijzig.
Op dit eiland is er eigenlijk maar 1 hotel dat echt aan zee ligt en werkelijk grandioos is.
Dit is nog een eufemisme, het is adembenemend.
Ben daar geweest in januari en hadden de ocean front villa.
Op het eiland zelf is niet veel te doen een tripje naar de gevangenissen.
ook kan je in de vroege morgen, rond een uur of 10 wadlopen.
Weet even niet hoe ik het anders moet noemen; lopen op de bodem van de zee bij eb.
ik heb er foto’s van geplaats op de foto afdeling.
Ook voor duikers schijnt het geweldig te zijn, maar daar moet je dan van houden.
Dit kan je boeken via een duikbureau waar een nederlandse werkt.
Denk voor dit resort aan prijzen van 1000 dollar per dag zonder vliegticket.
http://www.sixsenses.com/SixSensesConDao/index.php
De foto die je ziet bij opening was onze kamer.
gr.
Ton.
Mijn vrouw en ik zijn in februari in het Thien Hi Son Resort geweest op Phu Quoc.Dit resort is gelegen aan het strand van het bounty island. Het biedt goede accomodatie die je aantreft in de drie sterren klaSSE. hET RESORT BESTAAT UIT EEN DRIE VERDIEPINGEN GEBOUW EN UIT LOSSE BUNGALOWS. wIJ HADDEN EEN KAMER IN HET GEBOUW OP DE DERDE VERDIEPING. RUIME SCHONE KAMER MET ALLE FACILITEITEN. HET ENIGE NADEEL VAN HET ONTBREKEN VAN EEN LIFT. OVERIGENS WAS HET RESORT PRIMA. EEN ERG GROOT ZWEMBAD EN VOLDOENDE GRATIS LIGSTOELEN OP HET STRAND. HET ONTBIJTBUFFET WAS MEER DAN UITGEBREID. HET RESORT LIGT OP LOOPAFSTAND VAN DE GEZELLIGE NIGHTMARKET, WAAR JE OVERIGENS HEERLIJK VERSE VIS KUNT ETEN VOOR EEN VIETNAMESE PRIJS. HET EILAND ZELF IS QUA INFRASTRUCTUUR NOG ERG IN ONTWIKKELING. WIJ HEBBEN EEN BROMFIETS GEHUURD EN ZIJN HET EILAND ROND GAAN RIJDEN. DE HELFT VAN DE WEGENZIJN VERHARD, TERWIJL DE ANDERE HELFT BESTAAT UIT EEN GRAVEL PAD. ZEER ONCOMFORTABEL. ALS JE ECHTER ALLEEN MAAR GAAT OM TE LUIEREN EN VAN DE ZON TE GENIETEN IS HET EEN UITSTEKENDE LOKATIE. WIJ ZIJN VANUIT SAIGON GEVLOGEN MET VIETNAMAIR. ZEER GOED TE BETALEN. HET HOTEL HEEFT OVERIGENS GRATIS SHUTTLE VAN EN NAAR DE LUCHTHAVEN. MOCHT JE NOG MEER INFORMATIE WILLEN HEBBEN OVER PHU QUOC DAN HOOR IK HET WEL
:wereld:>>>:zon02:
Hoi allemaal!
Hardstikke bedankt voor jullie reacties!
Monkey en Whale Island zal ik me zeker eens in gaan verdiepen, of hiet moet nog iemand anders zijn die tips hierover heeft.
In Thailand heb ik al een aantal eilanden gezien, super! Maar voor deze keer toch maar even niet…
Ton, jouw tip klinkt geweldig…alleen eerst maar even de Jackpot winnen… ![]()
Phu Quoc zal ik zeker eens gaan bekijken! Klinkt er heerlijk!
Als jullie nog meer toptips over vietnam hebben, houd ik me aanbevolen!
Gr Susanne
Phu Quoc geen bounty fout het is onwijs bounty witte stranden en helder blauw water. Mijn favoriete eiland om heerlijk te relaxen. Wij hebben daar in La Veranda gezeten echt een geweldig hotel, maar wel aan de prijs.