Bounty eiland in Panama

Ik ben al een tijdje in Panama en nu op zoek naar een bounty eiland om een paar dagen door te brengen. San Blas komt uiteraard in aanmerking (maar erg duur en ik lees hieronder over vliegproblemen). Isla Grande lijkt ook mooi te zijn. Pearl islands is misschien wat? Iemand ervaring met een van deze opties? Het mag voor deze dagen wel iets duurder zijn dan het backpackerstarief.

Ik ben vorig jaar op het eiland bastimentos geweest(bocos del toro)
echt een bounty eiland.

gr

ik heb een jaar in panama gewoond en heb een paar eilanden gezien (jammer genoeg niet Islas Perlas en San Blas). Bocas del Toro is een echte aanrader. Er zijn veel echte bountyeilanden, waaronder Isla Zapatias. Op Isla Zapatias kun je wel niet verblijven omdat het onbewoond is maar er is een hoofdeiland in Bocas del Toro en van daar kan je naar allerlei prachtige eilanden gaan. San Blas is naar het schijnt hét toppunt! en volgens mij is het zijn prijs zeker waard!
Ik ben ook op Isla Grande geweest, zeker ook de moeite! maar niets is mooier dan San Blas werd mij gezegd. Als je er meerdere wil zien ga dan als laatste naar San Blas, om niets het kan overtreffen :slight_smile:

Ik ben ondertussen naar san blas geweest, Kuanidup, en er is inderdaad niks dat dat kan overtreffen! Nog meer dan het bounty eiland dat ik zocht, prachtig, geweldig :slight_smile: Zapatillas was ik ook geweest en is ook een absoluut paradijs, maar ik zocht nu inderdaad iets om een paar dagen te verblijven. Als ik het nog eens zou doen zou ik zeker wat langer op kuanidup blijven dan twee nachten.