Volgende maand hoop ik voor de derde keer naar Thailand te vertrekken. Ik heb via via gehoord dat je ergens in de buurt van Chiang Rai een (3-daagse) boottocht kan maken over de Mekong rivier.
Is er iemand die hier iets meer over weet of dit zelf heeft gedaan?
Hanna,normaal heb je de boottripjes op de mekong river met de long tail boten,waar je het opiumhuis tegenkomt,dit moet je niet hebben,dus ik heb is gaan surfen op het net en heb dit gevonden:info@mekongboat.com Meer heb ik niet gevonden tot mijn spijt.georgessiam.
chiang rai toeristische dienst misschien ?
Er is iemand die nederlands spreekt ( op deze afdeling en is heel gedienstig )!
indien je het niet vind laat iets weten ,het e-mail adres ligt in mijn zaak maar ik moet morgen naar een ceremoniedienst! ( effen wachten dan ).
Bedankt voor de reacties :chin:. Ben zodoende ook al een beetje aan het zoeken geslagen.
Frank, het lijkt me heel handig het mailadres te krijgen. Zo’n contact, en zelfs nog een Nederlandse, is altijd heel handig natuurlijk!
Er staat niets van nederlands op de frontpagina maar stel je vraag maar in het nederlands ik heb hem ondekt op een ander forum, ben zelf al een paar keer in kontakt geweest voor vraagjes, ze zijn zeer behulpzaam;
succes