Boot Tocht Naar Griekenland

Hallo beste mensen!!!

Ik heb een vraagje, wie weet waar je in Kusadasi met de boot een overtochtje kan maken naar griekeland??
En wat dat ongeveer kost, als je dit niet weet maakt nix zie k dan vanzelf wel nietwaar? :stuck_out_tongue:
Gewoon voor een dagje te shoppen. Ik wil liever niet mee met een of ander excursie. Dus wie heeft er informatie voor mij??

Alvast supper bedankt!!!

Oja ik vertrek zaterdag al dus als het kan reageer snel thanks
Groetjes van mij
jekka

franka kan je vast en zeker verder helpen hiermee??
heb ze al een paar daagjes niet op t forum gezien dus misschien ff een pbtje sturen?!

veel plezier op vakantie!!! :smiley:

Er gaat een boot naar Samos.
Geen idee hoelang het varen is, weet wel dat de wachttijden ontzettend zijn bij de douane het land uit. Dan een rondje maken, en weer uren staan om door de douane te komen.

En er is zoveel te zien in de omgeving van Kusadasi!!!
De herenhuizen van Ephesus zijn open dit jaar(als het goed is), anders kun je bij de boveningang een gids(tegen extra betaling voor de gids en de entree) inhuren die je een persoonlijke rondleiding geeft door de huizen(hebben wij verleden jaar gedaan, FANTASTISCH!!!).

Succes met je beslissing
Annemiek

Jekka, een heel fijne vakantie gewenst! Veel plezier in Kusadasi!

Groetjes, Diamond

heeyy thanks lieve mensen voor jullie berichten
en ik ga zeker een te gekke vakantie hebben!!!
Als ik dat zo hoor van die wachttijden dan ga k toch wel twijfelen hoor haha. We kijken wel wat we doen.
Ook idd een leuk idee van die rondleiding Annemiek!!

Nou als ik terug kom dan zal k vertellen wat k heb gedaan…
Ik vertrek vannacht naja morgen vroeg om 7uur maar ik moet 3 uur vantevoren aan wezig zijn. Nou zijn mijn moeder en ik helaas hele erge tijd freaks haha dus wij zullen ook echt 3 uu van te voren daar zijn. Pfdffffff moet er niet aan denken als zooooo vroeg te vertrekken gelukkig staat er wat te geks tegenover of niet dan!!! :smiley:

Nou mensen tot snel over een week
Veel liefs en groetjes van jekkaaaa :stuck_out_tongue: