Goeie allemaal,
ik lees dat het in Thailand moeilijk is om iets te bezitten qua : huis of grond.
Als eerste wil ik daar aan toevoegen dat het niet mogelijk is om grond te bezitten want de Thai zegt dat het onmogelijk is om grond te kopen omdat de grond van de aarde is(de Thaise regering zegt : “iets wat je niet bezit, kun je ook niet verkopen” !), derhalve is het wel zo…Als je geld hebt zoals Phillips of Ahold of Toyota…DAN kan 't wel…klinkt raar maar WAAR !
Ik was anderhalf jaar terug in Thailand dus ik weet waar ik over praat.
NU is mijn vraag de volgende :…IS het mogelijk om een boot te bezitten want daarover lees ik nergens niets. Ik ben in de gelukkige positie dat werken niet meer nodig is, maar IETS doen is wel aan te raden…puur hobby…verder niks .! Bestaat de mogelijkheid om dit te realiseren EN om eventueel als booteigenaar de boot "uit te lenen " als boot die gebruikt wordt voor het duiken aldaar?
Misschien wel via een al bestaande duikschool !
Misschien kan iemand mij daar een antwoord op geven…???
ik ben “by the way” er nog niet achter waar ik een (eventuele) gebruikte - 2e hands- boot kan kopen…misschien heeft iemand daar ook een antwoord op?
VEEL vragen…" I know"…MAAR wie niets vraagt komt niks te weten…EN…je wordt er niet dommer van zeg ik maar altijd!