Bolivië juli-augustus 2016

Hoi allemaal! Ik ben een 24-jarige Kinesitherapeute en zot van reizen. Ik ging reeds naar Marokko voor vrijwilligerswerk en reisde enkele weken rond in Senegal, Gambia, Thaïland, Vietnam, Cambodja,… Dit was met vrienden of een organisatie. Voor volgende zomer ben ik op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten die ook heel graag een 3-tal weken naar Bolivië zouden willen reizen. De verscheidenheid aan natuur van het land spreken me heel erg aan! Ik vind het ook altijd leuk om de lokale cultuur op te snuiven tussen de plaatselijke bevolking. Is iemand ook van die mening, geef dan gerust een seintje!

Hoi Lien!

Zelf wil ik van de zomer ook graag naar Bolivia (wellicht combinatie met Chili)! Het lijkt me namelijk een erg mooi en divers land. Vorig jaar ben ik naar Brazilië en Argentinië geweest en toen was Zuid-Amerika me erg goed bevallen.

Zelf kan ik vanaf 15 juli op vakantie en ik wel ook graag voor 3 weken op reis. Wellicht gezellig om (een deel) samen te reizen…Zelf vind ik het leuk om veel van een land te zien en om lekker actief bezig te zijn.
Eerder heb ik ook alleen gereisd door Azië en Midden Amerika maar ik vind het toch fijner en gezelliger om samen met iemand door Zuid-Amerika te reizen.

Ik ben erg benieuwd naar je plannen!

Groeten Evalie (28 jaar uit omgeving Rotterdam)

Bedankt voor de reactie! Ook leuke plannen in het vooruitzicht :slight_smile: Intussen is mijn reis gepland, 3 weken Bolivië it is ! Veel succes nog met het plannen van je reis!

Groetjes,

Lien

Hey Evalie,

Ik kan ook rond de 15de en Bolivia, Peru en Chili trekken mij ook erg aan :slight_smile: Nog op zoek naar iemand?

Groetjes

Hoi!

Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar een reisgenoot:)
Je kunt me eventueel ook toevoegen op Facebook, is wat makkelijker communiceren.

Laat maar weten of Zuid-Amerika je wat lijkt!

Groetjes Evalie Wiersma