Boeken tickets voor Interjet

Iemand ervaring met Interjet ? Is het mogelijk via de website tickets te boeken vanuit Europa ?

Interjet is een goede maatschappij, vaak mee gevolgen.

Heb nog nooit vanuit Europa een ticket gekocht. Wel vanuit Mexico met een NL’se credit card, dit was geen enkel probleem.

1 like

Het is geen probleem deze online uit nederland te boeken - ik heb dat vorig jaar gedaan voor een vlucht van merida naar cancun. Dat kan gewoon via de site van interjet zelf, ik meen dat je kunt betalen met paypal en creditcard.

Dat geldt ook voor Volaris, maar Magnicharters is uit nederland (vrijwel?) niet te boeken - het betaalsysteem werkt daar niet (goed) met buitenlandse kaarten.

1 like

Iedereen die geantwoord heeft, bedankt. Heb zowel Interjet als Volaris vluchten via Internet geboekt, zonder problemen. Magnicharters niet geprobeerd, ook VivaAerobus niet. Volgens Mexicaanse kennissen is Magnicharters bijna erger dan Ryanair, VivaAerobus blijkbaar nog veel erger (op vluchten zelfs geen voorgereserveerde zetels). Iemand ervaringen hiermee ?

Thierry

Vivaaerobus is erg goed koop. Soms bijna de zelfde prijs als de bus. Ik run een spaans taal school en heb regelmatig klanten die met deze maatschappij vliegen en heb geen slechte reacties gehad.

Wouter

Vivaaerobus kun je inderdaad vergelijken met RyanAir. Goedkope tickets, maar voor extra’s moet je bijbetalen.
Dus wil je een koffer inchecken dan gaat de prijs omhoog. Zelfs handbagage wordt gemeten en gewogen en ook hier moet je bijbetalen als je niet aan de eisen voldoet.

Daarnaast doet Vivaaerobus aan het overboeken van de vliegtuigen. Op zich doet elke maatschappij dit (aangezien er altijd een percentage van de reizigers niet op komt dagen).
Maar stel dat andere maatschappijen 105% van de plaatsen verkopen dan verkoopt Vivaaerobus bijv 110% van de plaatsen.
Dit gaat soms goed en soms niet. Dan worden mensen gewijgerd en moeten de volgende vlucht pakken (hier krijg je wel een vergoeding oid voor).
Mijn advies: betaal liever iets meer en neem Interjet.