Boek of app met accommodaties

Bestaat er een boek van bijvoorbeeld de AA of een app met (bijna) alle accommodaties in Zuid Africa? In Nieuw Zeeland hadden wij gratis zo’n boek bij de AA gehaald. Hier hebben wij heel wat overnachtingen uitgehaald.

Is deze er ook in ZA? Of een app waar je geen internet voor nodig hebt. Bij voorkeur met een prijsklasse indicatie van de B&B of hotel.

Inderdaad is er een boek te koop bij de AA. Helaas Apps. Zijn niet zo normaal in Zuid Afrika.
wel diverse sites waar leuke b&b, op staan.
www.sleeping-out.co.za óf www.roomsforafrica.com

Dank Thatch!
Websites heb ik zat maar ik weet nu nog niet waar ik iedere dag zal eindigen.
Hoe heet het boek? Dan ga ik daar in omgeving Kempton park eens naar zoeken.

De AA travelguide.

kijk op aaa.co.za waar de kantoren zijn. Als je in NL ANWB lid bent, neem je kaart mee, voor gratis route kaarten.

Het is niet aaa.co.za maar wel aa.co.za - en er werd niet naar gratis route kaarten gevraagd, maar naar boeken ivm accommodatie.

Een overzicht van AA’s boeken vind je hier Men kan deze ook in de “gewone boekhandel” kopen, bijvoorbeeld bij CNA - als je op de link klikt, vind je nog een ander boek met accommodaties.

Als backpacken je niet afschritk, kan je alvast dit boekje bestellen en naar jouw thuisadres laten sturen (men vindt het ook in elke backpackers-plek) Het is erg compleet op dit specifieke gebied, wat niet het geval is met andere boeken ivm overnachtingen - er zijn er zoooo vele in Zuid-Afrika en er staat slechts een heel klein gedeelte in die boeken (vooral van mensen die voor deze “publiciteit” willen betalen).

Wij stappen ter plaatse al eens een Tourist Information Office binnen, waar je ook heel wat informatie en brochures kan ontvangen. Bovendien noteren we op voorhand per streek de gegevens van een paar leuke adresjes, zodat we er ook zonder internet zouden kunnen informeren of zij nog slaapgelegenheid hebben.

Groetjes. Toetske

In de buurt van Kempton Park vind je AA in de East Rand Mall en CNA in praktisch iedere mall.

Inderdaad AA.co.za. Type foutje. Op die site kan je alles vinden over reizen in ZA.
Boek minimaal 1 nacht van te voren, dan weet je zeker dat je kan slapen.

Een schrijffoutje kan al ééns gebeuren, maar iemand die nog nooit in het land was, heeft daar geen boodschap aan, want daarmee kan hij/zij niets verder opzoeken. Vooral bij websites is het belangrijk correcte gegevens / links te bezorgen.

Ook www.safarinow.com biedt zeer compleet overzicht met accommodaties ed

Groetjes,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience