Even een vraagje; ik (nl) en mijn vriendin (nl) willen volgend jaar gaan trouwen in thailand, nu is het zo dat ik inmiddels weet waar ik de papieren moet regelen etc en welke papieren ik nodig heb.
Wat ontbreekt is een organistatie die voor ons een boeddhistische bruiloft kan organiseren just for the two of us (misschien gaat onze kleine mee even kijken nog)
Een boedhistisch huwelijk organiseren wordt lastig. het bestaat uit twee delen, 's morgens vroeg vind een zegening door monikken plaats en later vindt het huwelijk plaats, waarin de familie een centrale rol speelt.
Er zijn wel organisaties die wat kunnen regelen in een van de toeristische plaatsen. gewoon even googlen zou ik zeggen.
Vergeet niet het huwelijk te laten legaliseren in Thailand, indien je het ook in Nederland wilt inschrijven!
:chin: Ik zelf georgessiam ben vroeger getrouwd geweest in Chiangmai(1980)quote mario08 is correct,maar het kan wel eens verschillen van datum!!! Eerst ging ik trouwen op 18/07/1980 maaar omdat de monnik zei dat 18 july een slechte dag was om te trouwen was het uitgesteld naar 21/7/1980,vroeger bij de trouw kregen we allemaal enveloppen met geld erin,ik (georgessiam) maar in mijn handen aan het wrijven over de “bewuste enveloppen met geld"maar toen was mijn vrouw ermee weg!!!echt gebeurd jongens**Dit wou ik maar eens vertellen,het kwam bij mij terug naar boven"mijn trouw perikelen”(Ik ben getrouwd op een loopafstandje van wat doi suthep)groetjes:georgessiam.:dag:
hallo, kom net zelf terug van koh lanta en heb daar als gast een thaise bruiloft meegemaakt van twee Engelsen.
perfect geregeld op een prachtige afgelegen locatie met 5 monniken en olifant etc indien je geinteresseerd bent moet je het maar laten weten.
kan je foto’s sturen en/of het adres geven