Trouwen in Thailand

Hoi,

Wij zijn een belgisch koppel en vertrekken in augustus op wereldreis voor 18 maanden. Graag hadden wij in Thailand getrouwd, boeddhistische ceremonie in een tempel, hoeft niet officieel te zijn want in België kan je dit toch niet laten legaliseren. Graag hadden wij geweten of je dat daar ter plaatse kunt regelen (wij kunnen flexibel zijn in tijd) of het enkel te regelen valt via een weddingplanner,
bij deze laatste hebben we al bij verschillende organisaties prijs gevraagd maar dit valt allemaal nogal duur uit.

Kan iemand ons helpen met tips of heeft hier iemand ervaring mee.

Alvast bedankt.
BnN

Beste Eekhoorn. Ik ben in Thailand getrouwd en dit geheel officieel en dit was een prachtige boeddhistische ceremonie met dans en Olifant etc etc.

http://www.fellinga.nl/wp-content/uploads/2013/10/20-03-2013-foto-016-160x120.jpg

Je moet wel van te voren veel regelen in Belgie, maar dat is achteraf ook leuk geweest. Mocht je er serieus over denken dan vertel ik dit graag.
Het is niet geschikt als je klaar wil zijn met het uitgeven van enkele euro’s.
Wij trouwde in Phuket en het was prachtig.
Groet Frans

1 like

Zoiets, eenvoudig opgezet tenminste, kun je makkelijk ter plekke organiseren. Het zou wel handig kunnen zijn als jullie iemand hebben die Thais spreekt.

Mochten jullie hier in de buurt, Phuket, willen trouwen, laat maar even weten, mogelijk kan ik jullie wel helpen.

Alvast bedankt om de reactie’s.
@stevenl, als het Phuket moest worden laten we je zeker nog wel iets weten en wie weet
hoor je zo nog wel van ons al is het maar om een duikje te nemen.

Mvg
B n N

Dat zou helemaal mooi zijn :slight_smile: