Blyde river canyon

Hoi allemaal,

Van de zomer gaan wij naar Zuid-Afrika, waar we ook de panoramaroute gaan rijden. Ik vraag me af of de parkeerplaats van de blyde river canyon duidelijk staat aangegeven. Op internet kan ik dit namelijk niet duidelijk vinden. Daarnaast vraag ik me af of jullie de ochtend of middag boottocht door de canyon aanraden (of afraden).

Groetjes Marsha

Cstaat goed aangegeven hoor, wees gerust. Boottocht, maakt niet uit wanneer. Neem wel warme kleding mee, het is winter en als de zon weg is, wordt het koud!!

Bedankt voor de reactie. Als ik het goed begrepen heb, moeten we aan de andere kant zijn voor de boottocht, dan de kant van de Three rondavels. Klopt dat? Is de boottocht de moeite waard? Ik zag dat de boottocht in juli namelijk alleen om 11 uur en om 15 uur is. Redelijk onhandig met het plannen van de rest van de panorama route. We rijden de route in twee dagen. We beginnen vanuit Dullstroom en overnachten 2 nachten in Hazyview. Hebben jullie een goed advies? Het idee was om de eerste dag de omgeving met watervallen rondom graskop en sabie te bekijken en de tweede dag de omgeving rondom de Blyde rivier canyon.

Groetjes Marsha

Tot mijn spijt nog geen boottocht gemaakt, maar lijkt me wel super mooi, alles vanaf het water te bekijken en wie weet ook nog nijlpaarden te spotten… Gewoon doen als je het in kan passen.