Wij gaan straks in oktober de Blue ridge park way rijden, of in ieder geval een gedeelte ervan.
Ik heb begrepen dat er tunnels in zitten. In het allereerste stuk vanaf Great Smokey mountain kan ik er drie vinden welke te laag zijn om voor ons met de camper door te rijden. Zitten er nog meer van zulke tunnels in?
Verder begrijp ik dat bijna niemand hem helemaal gereden heeft ivm te saai. Welke stukken of uitkijk punten moeten we zeker gezien hebben?
Wat zijn leuke plaatsjes in de buurt van de BRPW en heeft iemand nog leuke campground tips?
Ik heb voor de BRPW en Shenandoah 4 dagen uitgetrokken in de planning.
Die BRP hebben we ooit gereden en ook Skyline drive maar dat was 20 jaar gereden en met een auto dus ik kan je niet helpen. Weet wel dat ik dat niet meer zou doen. Het wordt errug eentonig en I81 is ook mooi. We deden er 3 dagen over en helaas heb ik geen notities van die tijd dus weet echt niet meer waar we hebben gelogeerd. Leuke plaats? Asheville. Aan Gatlinburg en Pigeon Forge vonden we niet veel aan en evenmin aan Cherokee. Dat kan ik me nog wel herinneren. Dollywood is niets voor ons.
Dank je Yeehaw!
We gaan het wel zien straks
een en ander is ook nog afhankelijk van de mate van foliage straks . GSM is al ingedeeld. Daar blijven we in het park. Wij zijn meer van de natuur dan de steden:)