Bloedzuigersokken voor kinderen

Heeft iemand enig idee waar ik bloedzuigersokken kan kopen voor kinderen. Maat 33 en 35?

De volwassene versie lijkt me erg groot om in een kinderschoen te stoppen.

Iemand enig idee?

Ik kom alleen sokken voor volwassenen tegen.

Wie weet het?

Hallo S,

Je zit nu op het Viet Nam gedeelte, en geloof me in Viet Nam heb je dit niet nodig.

Heb je al andere reiscafees geprobeerd?

gr.
Ton.

Hallo Ton,

Dank voor je reactie. Het is inderdaad bedoeld voor Vietnam ivm trekking in Mai Chau. Hebben wij die daar dus niet nodig?

Hallo Sanmar,

Nee hoor, heb je niet nodig.
In al mijn bezoeken aan Viet Nam heb ik nog nooit last van een bloedzuiger gehad.

gr.
Ton.

Hoi Ton,

Fijn om te weten dan hoef ik daar niets voor te regelen. Bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Ik meen me te herinneren dat jullie naar Cuc Phuong National Park gingen en heb ook gelezen dat daar veel leeches zijn. Op Cuc Phuong National Park: 2-Day Wildlife Safari | GetYourGuide staat bij een 2 daagse safari een aantal tips:

Good to Know:

• Bring lightweight and quick dry clothing during the summer months, and warmer clothing for the winter months
• Carry a flashlight/Torch, and pack an alarm clock, sunglasses, sunscreen, insect repellent, and trekking boots
• Spotting lamp and** leech socks can be provided by the Tourism Department of Cuc Phuong National Park**
• Please note that the Conservation Centers may be closed for preservation without prior notice. Night animal spotting may be cancelled due to bad weather, such as heavy rains, or storms

Daaruit maak ik op dat deze sokken daar te krijgen zijn.

Hoi Nunu,

Dank voor de tips. Fijn om te weten dat ze daar ook verkrijgbaar zijn indien nodig. Dank voor het meedenken!!