Te koop:
One-size-fits-all anti-bloedzuigersokken.
Ideaal voor trekkings in de tropen. Wij zijn nu 3x in Maleisisch Borneo geweest en pas tijdens de laatste reis ontdekten we deze sokken. Wat een uitkomst.
Aan malariatabletten en Deet denken de meeste reizigers wel, maar heeft u ook aan de bloedzuigers gedacht?
Deze vervelende ( maar NIET ziekmakende) beestjes komen b.v. in Borneo en Laos voor.
De sokken trekt u over uw wandelsokken EN broek met lange pijpen heen, en worden onder de knie vastgeknoopt.
Desgewenst worden de sokken langer geleverd. (Tegen meerprijs.)
Op de foto zijn de sokken groen, die zijn allemaal uitverkocht.
Wat geleverd wordt zijn sokken in creme/naturel of sokken in caramelkleur.
Voor informatie of bestelling kunt u een email sturen naar: [EMAIL=“martin.liesbeth@planet.nl”]martin.liesbeth@planet.nl
Prijs per paar: 12,50 .
Ophalen in Amersfoort of verzendkosten 1,56 per paar.
Beste Liesbeth,
Doe jij nog in die sokken,wil graag 2 paar hebben voor onze reis naar Maleisie.
Graag opsturen in creme/naturel naar;
Frans van Eerdenburg
Emmastraat 28
8601GL Sneek
tel 0620117733
Als je deze sokken niet meer verkoopt wil je dit dan even melden.
Groet en bedankt,:dag:
Frans
je kan de sokken tegenwoordig kopen via bloedzuigersokken.nl. je kan betalen via Ideal en binnen een paar dagen heb je ze in huis. Perfect! ik heb ze gebruikt in de jungle van Borneo en ze hebben mij super beschermd.
Dag Liesbeth,
verkoopt u ook anno 2010 nog bloedzuiger sokken?
ik zou heel graag 2 paar willen bestellen. 22 november a.s. vertrek ik naar Borneo.
voorkeur: creme/naturel, dames. zijn er verschillende maten? dan 1 paar 38 en 1 paar 41.
alvast ontzettend bedankt.
ik kreeg alleen een mail-delivery subsystem terug, op een of andere manier werkt het email adres bij mij niet. kunt u mij z.s.m. mailen naar irisjousma@hotmail.com dan stuur ik u mijn gegevens door.
met vriendelijke groeten,
Iris Jousma