Blauwe gasflesjes van Campingaz

Weet er iemand of de kleine blauwe gasflesjes van Campingaz te koop zijn in NZ? Als ik op reis ga kijk ik altijd op de website van Campingaz.com en daar kan je de verkooppunten vinden, maar Nieuw-Zeeland staat er niet tussen…
We zijn niet op zoek naar grote gasflessen voor in Campers en dergelijke, gewoon de kleine cartouches voor op een klein gasvuurtje.

Sarah

Hoi Sarah,

ik had geen “stove” (kom ff niet op de NLse naam :wink: ) mee, maar een vriendin wel.

We hebben wel gasflesjes gevonden, maar het is inderdaad moeilijker te vinden. Lang niet elke outdoor winkel heeft dat merk.
We hebben het in Taupo wel gevonden trouwens (ik weet niet hoe lang ze al op zoek was in NZ, we hebben nl niet de hele tijd samen gereisd).

Veel plezier!

Have a look at:

http://www.kathmandu.co.nz/Camping/Camp_Kitchen/Cookware_&_Tableware[2].htm

Misschien zit jouw gasflesje er wel bij. Je kunt de Kathmandu winkel vinden in elke grote stad.

Groetjes vanuit het Tongariro National Park :wereld:

Helaas… campingaz staat er niet bij. Heb hen gemaild.

Weet je nog andere namen van grote outdoor/camping winkels. Ik heb al eens gegoogled, maar voorlopig geen campingaz gevonden.

lokale producten zijn het best
En ook goedkoop
sinds 2003 zijn wij overgestapt op een australische versie

ook te verkrijgen in New-Z
valt nooit meer om

Ik kan best begrijpen dat lokale producten goedkoop en goed zijn.

Maar aangezien ik er thuis al eentje heb liggen wil ik niet een nieuw gaan kopen in NZ, zeker aangezien we het na deze reis waarschijnlijk nergens nog kunnen gebruiken, aangezien je die gasflesjes niet vindt in europa of elders in de wereld…

deze Flesjes zijn zeker de laatste jaren makkelijk te koop

in Canada austarlië en Nieuw-Z

in Nl vooral goedkoop bij de bouwmartkten en action

(ook Campinggaz heeft ze tegen veel te hoge prijzen)

het is maar een idee

Succes

Nou mijn lief, ik heb wat voor je gevonden:

Via de tab Storefinder kun je de winkels vinden waar ze die flesjes verkopen. Wel even klikken op de regio waar je bent dan krijg je een lijst met winkels voor die regio.

Je kunt ook zoeken via google.co.nz. Typ “Campinggaz” en klik op “pages from New Zealand” links in je scherm.

Hoop dat dit helpt :wereld:

Miekelien, dankjewel voor de tip :chin:. Zoeken op google.co.nz heeft me enkele adressen opgeleverd (in tegenstelling tot google.be). Ik heb enkele mailtjes verstuurd en van velen al antwoord gekregen dat ze de gasflesjes verkopen.

Ik heb nog een andere vraag voor je: kan je me eens enkele namen geven van grote supermarktketens in NZ. Zo kan ik de adressen opzoeken, zodat we al weten waar we de eerste dag onze inkopen kunnen gaan doen (eten en drinken en zo.).

Over 3 dagen vertrekken we… :zon02:

Grote supermarkten vind je in alle stadjes wel:
Pak & Save (vgl Aldi)
Countdown
Woolworth
New World

Voor niet eten artikelen (kleding, muziek, campeer spulletjes, fietsen, en al het andere wat je maar verzinnen kan):
The Warehouse

Spannend hoor. Heel veel reis plezier! :wereld:

… where everybody gets a bargain!

Zo’n spreuk die je nooit van je leven meer vergeten gaat, hahaha!

Sarah: veel plezier! :dag: