Blanes van 4 t/m 21 aug?

Aaaah vet :smiley:

Kill de blanes pest :stuck_out_tongue:

haha blanes pest is over hierooo (H) maar dat was al na n weekje

Ja ik ben pas sinds gister teru :wink: en heb m nu dus voor de 2e keer maand geleden toen ik terug kwam van blanes had ik m ook :wink:

huh ga je altijd 2x? :stuck_out_tongue: doosje vastzittende hoest pilletjes van kruidvat 1,90 :wink:

Ja, want een van haar vrienden ofzo ging & toen kon hy/zy/het mee :stuck_out_tongue:

Ja precies goed :stuck_out_tongue: hahaha ik zat begin juli in blanes toen een vriendin smste of ik zin had om nog een keer mee te gaan, en ja… dat had ik wel :stuck_out_tongue: en ik ben zij :wink:

Hey Phoenix, dus je komt morge naar me toe he!?! gezellig…:biggrin: Toppiej
maar zijn der ondertussen al mensen die foto’s op een website hebben staan?
Er komen nog 375 foto’s op een site te staan…helaas is die site nog niet helemaal af! maar zodra die af is zou ik de naam van die site verklappen! oke…? Mensen groetjes

haha hij is er achter wie ik ben :wink: tot strakjes :wink:

Foto’s komen zo snel mogelijk op me site :wink: maar het zijn er meer als 1000, dus moet nog ff wat inkorte :stuck_out_tongue:

ben benieuwd naar de foto’s! was er zelf ook in die periode, maar ik heb geen id of ik jullie ‘ken’…

hahaha omschrijf jezelf :wink: en waar zat je?

Wij zaten met gogo tours op la masia van 4 t/m 14 aug…

hahaha iets specifieker :wink: eric ook (hoe zou ik dat toch weten:P) en ik ook hahaa ik zat met 2 andere meiden in de groene eigen tent die achter de partytent van gogo stond… wij waren 7 tm 16 aug daar

hmm… geen idee wie eric is;) maar ik zat met 5 andere meiden bijna helemaal rechts achter in de hoek. verder is het eigenlijk niet echt uit te leggen denk ik…Zal jullie wss wel ooit gezien hebben, maar ik zou het zo niet weten…

Haha wel grappig…wij zaten ook in die periode ook in dezelfde hoek! waar zijn jullie de 4de opgestapt…? Eindhoven…? Bus 10…? maargoed was in iedergeval helemaal top daar…denk der over om volgende zomer weer te gaan!

Owh en Mensen als je nog niet genoeg foto’s gezien hebt…kan je hier nog ff verder kijken…

www.Blanesfotos.tk zou zeggen veel kijk plezier…

Ow ken jullie wel jah! * met dank aan de foto’s* heb nog een bananenboot
met jullie gedeeld :wink: Denk dat jullie ons ook wel herkenne
waarschijnlijk. Maar was zeker een leuke vakantie! volgend jaar weer
gaan moet je zeker doen!

Leuke foto’s (Y) !
Iemand nog meer foto’s gemaakt ?

Zeker wel :hihi:
www.sponsje.nl

Via het fotoalbum of die koeie foto op de startpagina moet je er wel uitkomen denk ik :wink: