Gaan er heeeel misschien ook mensen naar 't Mar Ski hotel of heeft iemand daar al een (sappig) verleden?
Helaas, ik zit in S’Abanell Central Park
Haha
Wil je een sappig verleden gaan maken ![]()
haha… mooie instelling toch ? ![]()
Sponsje, helaas helaas, lopen we elkaar mis… Tenzij je een aanrader hebt wat betreft uitgaansgelegenheden daar?
…en met jou kan ik praten Robert ;)! Waar zei je dat je zat:P?
:D… Ik weet niet of het een goed teken is maar ik zit in 'n naamloos appartementcomplex(je)… voor meer info zie pagina 4 ![]()
tis vast op loopafstand, zoals alles in Blanes en ik ben dol op lopen ![]()
Ik heb geen aanrader Kir
ben er nog nooit geweest…
Maar iedere tent gaat op ze kop
dat weet ik wel ![]()
Misschien staan onze hotels wel zo goed als naast elkaar ![]()
Loop ik per ongeluk de verkeerde binne…
22 augustus zit ik samen met een vriendin in app. Lotus ;D ![]()
Dan kom je net 1 dag te laat: 11 tot 21!!![]()
haha neej Piettje, jij gaat een dag te vroeg weg! hahaha
Precies :laugh:
pieeetje
kga morgen weg welbtje jammer dat we niet gelijk zaten
ja jammer pietje:p
Dit weekend word beesteee ![]()
hmm baal wel dat ik zo laat naar Spanje ga. Is er straks niets meer te beleven …
si ![]()
Ik ga morgen ![]()
Ik ben er 4x in september geweest en je merkt gewoon dat de seizoenen korter worden. De 1e keer in 1999 was het drukker dan ik dacht maar door de jaren heen was het in september steeds rustiger… De diverse tentjes zijn al dicht, als er 50 mensen zijn in bv de Vegas is het druk en het zijn voornamelijk poolse schoolklassen die er zijn…
maar neemt niet weg dat ik me altijd prima vermaakt heb daar… lekker relaxt op het strand, lekker eten, soms een keer stappen in bv Lloret etc,etc Niet te veel verwachten van het stappen in Blanes, met de goede instelling de vakantie in gaan en het komt allemaal best goed !!
veel plezier !!
Eric je bent een schatje
tot zometeen weerof straks ![]()
oehhh vakantieromance ![]()
Zoo, Blanes was helemaal super!
Ben zo’n beetje net terug in ons oud vertrouwde kikkerlandje…
En goh wat is 't hier weer koud ![]()
Ben helemaal naar de getver ![]()
We waren daar met ze 15en en er zijn er nog 4 over nu in Blanes…
De beachparty was weer genaaid met die omgedraaide jury ronde van de verkiezing… Maar wel grappig :RockOn:
Heb er nog een mooi T-shirt aan over gehouden ![]()
Misschien dat sommige onze groep wel gezien hebben… We waren immers te herkennen aan zwarte shirtjes met aan de voorkant de nickname en aan de achterkant onze Lucky Numbers (telefoonnummer), Nickname & Blanes 2006…
Maar goed dat terzijde…
Ik ben eigelijk wel benieuwd of er hier nog mensen zijn die onze visitekaartjes hebben gehad? We hebben er namelijk wel een paar 100 uitgedeeld :whistle:
Ik gaat weer verder werken en me verkoudheid late uitwerke ![]()
Ons motto hebben we iets te letterlijk opgepakt:
Wat gaan we vanavond doen?
ALLEMAAL NAAR DE KLOTEEE!!!