Blanes is echt geen ene reet aan!

Ik ben net terug uit Blanes en mensen die er nog heen moeten gaan: GELOOF MIJ! Er is echt bijna niets te beleven. Er zijn maar 3 echte discotheken en die zijn niet echt bruisend…Allemaal wannabe’s daar. Pfff…Ben je 16 of nog jonger vind je het daar vast wel helemaal TOP! Nee…voor echt goed uitgaan moet je zeker niet in Blanes zijn…Boek nu nog je vakantie om voor een echte vette vakantie: Ik noem Kreta of Albufeira!

omg? hahaha ik heb er gewerkt ik von het wel relaxed hoor

hmm volgens mij maak je met zo’n topic niet echt veel vrienden hier :wink:

hmmm 1 slechte reactie tegenover 100 goede… ik ga gewoon :smiley: :stuck_out_tongue:

ik ga niet voor niets terug :wink: in dezelfde vakantie nog :stuck_out_tongue:

lol ik ben er niet voor niks anderhalve maand geweest als ik het niks aan vond was ik zo weg dus kweenie
en als blanes saai is dan maak je het zelf tog leuk?

@ Phoenix: Ik ben hier ook niet om vrienden te maken, maar om mijn mening over Blanes te geven.
@ Desmond: Ja je propte bij Arena, dat was dan ook de enige discotheek waar dan ook nog maar iets viel te beleven. (In die kleine zaal dan)
Voor de rest hebben we het zelf ook idd echt leuk moeten maken, want bruisend is het niet in Blanes…Leek of ik eke avond naar de mini-disco ging haha!

Blanes is echt idd geen topper!
Wanneer je in bent voor een kinderdisco ga hier heen…
Vergeet niet jullie P- pas mee te nemen wanneer jullie 18+ zijn :wink:
De Arena is de enigste discotheek waar je redelijk normaal heen kunt gaan, verder houdt het heel erg op.

hou je beek juh

Gesloten