Ik heb een tijdje geleden verteld dat ik birce tours een fantastische maatschappij vind. Tot dat ik mijn vakantie had afgelopen juni. De eerste dag heb je altijd een terugvlucht bevestiging, dus ik een half uur voor dat dit begon er naar toe, om te zeggen dat ik alleen mijn vluchtbevestiging in wilde leveren en omdat ik al voor de vijftiende keer in Turkije kwam en 14 maal met birce tours ik het allemaal wel heb gehoord. De man reageerde redelijk agressief en vroeg me wie ik wel niet was want ik had maar te komen anders moest hij een rapport schrijven, waarop ik hem weer beleefd heb proberen uit teleggen waarom ik niet wilde komen, Toen maar door hem een rapport laten schrijven. Op de dag voor dat de vlucht vertrekt hing er geen vluchtnummer en ook van andere mensen niets. Dus ben ik zelf om zeven uur 's avonds maar eens gaan bellen, wanneer ik naar huis kon, tot mijn verbazing hoorde ik dat ik de volgende dag niet naar huis ging maar een dag later wegens overboeking van mijn vlucht. Nu vraag ik me twee dingen af waarom word je hier van niet zelf op de hoogte gebracht door Birce Tours, en wat heeft het dan voor zin om een terugvluchtbevestiging in te leveren, en daar bij aan wezig te zijn, terwijl het eigenlijk alleen maar is om excursies te verkopen.
Beste lezers,
Dit forum gaat over alles wat betreft Turkije,klachten over tour operators met naam genoemd en evt.naam desbetreffende reisleiders van welke organisatie dan ook worden door mij niet geduld.
Reden is eenvoudigweg dat er geen verweer is van hun kant en zo dus een eenzijdig negatief beeld geschept wordt.
Klachten gaarne bij de tour-operator zelf te melden.
Bij voorbaat dank,
Hans,
forumbeheerder.