Birce Tours een verschrikkelijke reisagent, meer kan ik niet zeggen. We hebben maar 1 keer een reisleider gezien en op de dag dat we hem nodig hadden had ie geen tijd. Wij kregen op 4 augustus om 17.00 te horen dat we op 5 augustus terug moesten naar Nederland terwijl wij geboekt hadden t/m 6 augustus en nog veel erger i.p.v. naar Amsterdam moesten we naar Maastricht 230 km bij huis vandaan terwijl Amsterdam 65 km is. Volgens Birce Tours is dit de manier van werken en is dit iets waar we rekening mee hadden moeten houden.
Dit was dus de 1e en laatste keer dat ik met Birce Tours in Zee ben gegaan!!!
Je kan altijd wel een slechte ervaring hebben met een reisorganisatie, ligt er maar net aan…vertraging ( waar de reisorganisatie ook niks aan kan doen, tevens ook niet aan een wijziging van luchthaven in ned of turkije ) t hotel viel tegen, het weer was klote en dat wordt dat allemaal op de hostess afgereageerd…heerlijk baantje, niet??
Ik vind van wel
Wij gaan inmiddels al voor de zestiende keer naar Turkije en hebben altijd een hele goede service van Birce Tours gehad we konden altijd met onze vragen bij hun terecht. we zijn eenmaal met een andere maatschappij gegaan en ook een andere agent getroffen die we dus nog nooit gezien hebben,in ons hotel voor de bevesiging van de terugvlucht normaal doen ze dat een dag na aankomst dat was ook afgesproken, maar wij met een hele groep maar wachten maar ze kwamen nooit opdagen. Gelukkig konden de mensen van Birce tours ons nog en hebben ons verder geholpen.