Ik kan zo snel geen geschikte topic vinden.
Wij hebben een ambitieus reisplan gemaakt voor maart, 4 weken argentinie.
Nu willen we de volgende vluchten maken:
BA- Ushuaia
El Calafate - Bariloche
Salta - Iguazu
Iguazu - BA
Alleen nu kom ik uit op 1400 euro voor 2 pers. en als ik dit tegen iemand zeg die in Argentinie is geweest, zijn ze zeer verbaasd…Is er een goedkopere mogelijkheid, met iets van een airpass misschien?
je kunt de south american airpass van lan air proberen, voorwaarde is wel dat je met lan air of een van de bij ONE WORLD organisatie aangesloten maatschappijen in zuid amerika aankomt en minimaal 3 vluchten boekt. http://www.lan.com/en_un/promociones/data/norteamerica/us/todo_el_mundo/saairpass_mapaf.html
als je een stuk over land wilt reizen b.v. ushuaia- el calafate dan kun je bij je gekozen vluchten de optie other conections aanklikken.
je ziet direct wat je betaald voor je vluchten
succes
De prijzen van binnenlandse vluchten zijn dit jaar inderdaad bizar veel gestegen, helaas maar waar.
Probleem van airpassen is dat je lang vooruit moet plannen (maar dat is bij jullie dus geen probleem) omdat er maar 4 stoelen per vlucht (!!) beschikbaar zijn voor deze tarieven. Voor 3 of 4 vluchten scheelt het overigens niet zoveel, ga je meer vluchten maken dan kan het verschil wel lekker oplopen.
Je kan trouwens Iguazú - Buenos Aires ook prima met de nachtbus doen, scheelt weer!
De prijzen die je noemt zijn zoals ze nu zijn inderdaad, je hebt 8 vluchten voor 1400 euro, ofwel 175 per vlucht, wat gemiddeld ongeveer het bedrag is wat er voor staat (wel gestegen dit jaar ja) . Wat prijsvechters zouden het land goed doen.
@Hans: ik zal eens over je voorstel nadenken (if I only had 8 days a week, 25 hours a day…)
@Flipsen: inderdaad, het gaat hier net als bij jou waarschijnlijk, 7 dagen in de week door… trouwens, als er iemand wat weet van binnenlandse vluchten, is het volgens mij die ene gast in Bariloche wel… :zon02: