Binnenlandse vluchten en reisschema

Hallo,

Heeft iemand informatie over de LAN airpass en de oneworld visit south America pass? Ik kan nergens vinden op welke manier ik deze online kan vergelijken en boeken.

Wij gaan in november drie weken naar Argentinie. We willen graag de watervallen en perito moreno gletsjer zien, niet echt handig ivm de afstand… Salta en puerto madryn lijkt me ook erg leuk (om nog maar wat uithoeken te noemen;-)). En Buenos Aires willen we niet missen.

Ik kan nog niet echt een goed schema bedenken waar dit allemaal in past, dus mocht iemand nog tips hebben graag. Ik denk dat we Salta maar moeten schrappen, we willen wel een vakantiegevoel hebben. Vluchten naar Argentinie heb ik nog niet geboekt, dus zou evt ook op Sao Paulo of Santiago kunnen vliegen als dit handiger is.

Super bedankt!!

De South America pass van LAN hebben ze aardig verstopt, zodat mensen gewoon losse tickets boeken denk ik :slight_smile: Maar via een handigheidje kon ik de site voor je opduikelen: http://www.lan.com/en_ue/sitio_personas/southamericanairpass/index.html#

Voor de internationale vlucht: Vliegen op of terug vanaf Foz do Iguacu (airportcode IGU) kan aardig wat schelen in ticketprijs, altijd handig om daar even op te zoeken. Scheelt je dan weer 1 binnenlandse vlucht. Houd er rekening mee dat LAN bijvoorbeeld niet op Trelew vliegt (voor een bezoek aan Puerto Madryn).

Bedankt! Ik ga zeker zoeken op IGU! Heb je nog een goede tip voor een website waar ik de gehele ticket in een keer kan samenstellen, dus inclusief de vluchten van en naar Amsterdam en de tussen vluchten naar Trelew, Salta etc.

Groetjes Iris

ebookers en cheaptickets.nl kun je gerust stopovers nemen en alles combineren! Kan veel geld schelen!
Ik heb vb ook vlucht van
Santiago - El Calafate (om Perito Moreno te bezoeken)
El Calafate - Buenos Aires
Montevideo - Santiago
geboekt en dit allemaal inéén…

Grtz Kim