Bijzondere Tibet-reis, reisgenoten gezocht

Een maandje naar Tibet is uiteraard een onvergetelijke ervaring. Koning Aap biedt een zeer speciale reis aan waar ik samen met m’n vriendin graag gebruik van wil maken. Echter, de groep moet uit minimaal 6 personen bestaan om de reis door te kunnen laten gaan. Nog 4 mensen gezocht die net zo avontuurlijk zijn als wij en die ook graag op zoek gaan naar haast onontgonnen gebied. Kijk op https://koningaap.nl/rondreis-tibet-zetel-van-de-goden en ga met ons mee!

De Tibet Mount Kailash reis van Koning Aap is prachtig!!! Ik heb hem zelfs een aantal jaren geleden 2x gedaan. Helaas zit de noordelijke route niet meer in deze reis maar desondanks blijft het een prachtige reis. Ik ben door deze reis helemaal verslingerd geraakt aan Tibet. Vooral het lopen van de kora rond de heilige berg Kailash is een heel bijzondere ervaring. Niet makkelijk om te lopen maar wel onvergetelijk. Ik heb onlangs foto’s van deze kora op mijn website gezet. Voor wie een indruk wil krijgen hoe het is deze kora te lopen, neem een kijkje op mijn website. Er staan overigens veel meer foto’s van Tibet op mijn website. Van alle plekken die je aandoet bij deze Koning Aap reis staan foto’s op mijn website. Zie www.ellenebens.nl

Ik ben wel geïnteresseerd in zo’n reis wanneer willen jullie vertrekken en hoeveel gaat de reis kosten

De reis is van 9 september t/m 7 oktober. Voor de meest actuele prijzen kun je het beste even op de website van Koning Aap kijken: https://koningaap.nl/rondreis-tibet-zetel-van-de-goden

Bedankt voor je mooie foto’s Ellen. Dat maakt de kriebels om te willen vertrekken nog groter.

Als het met de Tibet Mount Kailash reis van Koning Aap niet lukt wegens te weinig belangstelling, kunnen jullie natuurlijk ook altijd proberen een reis naar het westen van Tibet inclusief Mount Kailash te boeken bij een reisagent in Lhasa. Reisagenten daar bieden tegenwoordig ook via internet tours voor groepen daarheen aan. Misschien dus een optie voor jullie als jullie beslist naar Tibet willen.

1 like