Wie wil er ook naar Lhasa in Tibet, rond 4-10 september

Wie heeft er ook plannen om naar Lhasa (in Tibet) te gaan? Chinese regelgeving is onlangs aangepast, we moeten met minimaal 5 personen reizen. We zijn met vier reisgenoten, we hebben elkaar gevonden via deze website. Als je naar Lhasa wil gaan, ga dan ook met ons mee. Leuk! Dan kunnen we gezamelijk reizen, want anders komen we Tibet niet binnen. :vak01:

Neem zsm contact met me op, groetjes
Nico de Hoog

Hoi Nico,

Wat zijn jullie plannen? Ik wil rond die periode ook naar Tibet, maar niet alleen naar Lhasa. Ik zou graag ook naar Mount Kailash willen in het westen. Het is lastig om een groep van 5 NLers te vinden, dus ben benieuwd naar je reactie.

Groeten,

Elsbeth

Beste Elsbeth

We vliegen vanuit Peking naar Lhasa, en daarna terug naar Chengdu. We zijn inmiddels met zijn vieren, dus als jij er ook bij bent zijn we met 5 personen. Dan kunnen we naar Lhasa, dat zou mooi zijn!

Ik hoop van harte dat je deel wil nemen. :zon02: Graag je reactie zsm. Je kunt me ook bereiken op n.de.hoog@planet.nl

Nico

Hoi Nico,

Bedankt voor je reactie. Ik wil eindigen in Kathmandu Nepal dus dat komt niet overeen met jullie plannen, helaas. Succes met het vinden van een 5e persoon en als jullie gaan, veel plezier.

Groeten,

Elsbeth

Dank voor je reactie,
Jij ook alvast succes en plezier op je vakantie.
Nico