(origineel bericht op be-more.nl)
Bijna is het zover!
Nog 6 dagen en nog 4 toetsen te gaan, dan kan eindelijk het avontuur beginnen! Wat is het snel gegaan, 21 weken moeten aftellen. Mijn tas sinds gister ingepakt maar inmiddels weer uitgepakt, toch teveel bij me denk ik… Weer selectiever mijn tas inpakken van de week. Naast het werk wat ik voor het project ga doen, ga ik ook meewerken aan een project van ‘Beter Malawi’. Waarbij wij ons met name richten op een geitenproject maar ook de zorg voor onderwijs m.b.t. voeding etc. Maar vanuit Nederland is het allemaal makkelijk te schrijven, straks wordt het toch echt ondervinden hoe het is zonder elektriciteit en stromend water. Maar het feit dat ik daar iets kan doen en te geven wat zij nodig hebben, is toch het mooiste doel met of zonder stromend water of elektriciteit.
Ik wil alvast via deze weg iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd om dit te realiseren! Ik waardeer het zo enorm hoe mensen zich inzetten en helpen waar nodig! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers! Voor mij maar zeker voor de kinderen in Malawi!
Konijn Rebble gaat ook mee, dit als symbool voor het Ronald McDonaldhuis waar ik vrijwilligerswerk doe. Rebble staat symbool voor de zieke kinderen in Nederland maar vanaf volgende week ook voor de zieke kinderen in Malawi!
Lieve mensen, ik hou jullie op de hoogte!
Veel liefs,
Janette