Wij verblijven in oktober/november 6 weken in Australie. De oostkust vanaf Cairns naar Brisbane doen we met eigen vervoer. Via de Big4 keten http://www.big4.com.au/ willen we ons verblijf regelen. Is het handig om dit al van te voren in NL te doen of is dit ook goed te doen ter plekke.
Alvast bedankt voor de reactie
:dag:
Hi
Omdat je buiten de schoolvakanties komt zou ik niets reserveren. Big4 heeft soms verrassend goed accomodatie waaronder cabins en als er geen plaats is vind je voldoende plaatsen om te verblijven. Eind november is het schoolies tijd en kan het wat drukker zijn maar ik zou me er geen zorgen over maken.
Yeehaw
Ik heb in Tasmanie veel in Big4 gezeten en wat wij wel eens deden was 1 dag of de dag zelf even met ze bellen en dan reserveren. Dan kan het handig zijn om een Australische simkaart met prepaid te kopen.
Wij hadden altijd Optus omdat die kwa bereik ok is. De beste is Telstra die heeft ook het beste bereik. Daarnaaast heb je vodafone die gebruikt het netwerk van Optus.
Telstra. Ik geloof dat een sim kaart $5,- kost en een belabonnement $20,- en dan kan je een maand bellen. (in warenhuizen te koop)Wij belden altijd op de dag zelf. Bij informations kun je overal gratis gidsen halen met alle campings van de staat waar je bent. Big 4 is niet altijd de beste en wel de duurste. Maar in oktober kan je overal zo terecht, no worries.