Donderdag 7 september 2006 We zijn inmiddels weer een maandje verder en de temperatuur is nog weinig veranderd hier. Afgelopen week hebben we een extreem hete week gehad met dagen van gemiddeld 45 graden. Nu is het gewoon weer een aangename 35 tot 40 graden. Erg lekker dus en wellicht maar goed ook, want er is bezoek uit Nederland en dan is deze temperatuur heet genoeg!
Het wordt hier dacht ik volgende week ook weer wat warmer. Zelf zit ik dan in Frankrijk ivm een persreisje, kan ook wel lekker weer worden. Maar zo warm als bij jou…poeh! :lol:
Hihi, hey, een reactie op mijn BLog hier?! Das grappig! Maarreuh… Staat dat niet een klein beetje vreemd, het “forum” “BLOG” onder Ervaringen en beoordelingen…??? Dit zou dan nog beter in het Reiscafé passen, lijkt me… Of niet?
Nou ja, ik hoop in ieder geval echt dat het de komende week beter wordt in Nederland, want dan ben ik er dus een paar dagen! En ik ben bang dat ik niet zo goed meer tegen 17/18 graden kan… :paranoid:
Overigens, zo heet is het hier niet hoor, het is echt een andere hitte, hele droge warmte, dat maakt het compleet anders. Ik heb liever 45 graden hier, dan 30 in Nederland, want in Nederland is het altijd veel vochtiger en daardoor veel drukkender.