Betrouwbare chauffeur Colomobo Airport naar Dhamma Anuradha gezocht

Hoi allemaal :slight_smile:

Eind juli vertrek ik in mijn eentje naar Sri Lanka en ik begin mijn reis met een 10 daagse vipassana meditatie in Dhamma Anuradha Vipassana meditation center in Anuradhapura. Omdat ik alleen aankom wil ik graag van tevoren betrouwbaar transport regelen. Weet/kent er iemand een goede chauffeur?

Alvast super bedankt!

Groetjes,

Martine

Ik ken een zeer goede chaffeur. Waar wij meegewerkt hebben op Sri Lanka afgelopen weken. Vriendelijke goed Engels, veel mee te regelen, goede minivan.
Wij gebruikte hem wanneer we hem nodig hadden en daar maakte hij geen probleem van. Ik bezorg u zijn gegevens als ik thuis ben.

Via Wereldwijzer app

Voor transfers vanaf airport is het i.h.a. echt niet nodig om vantevoren te plannen. Er zijn 6-7 taxidesks op Arrivals en ze hanteren allemaal ongeveer dezelfde vaste prijs; op airport.lk staat ook een prijslijst met o.a. Anuradhapura erin, de prijzen aldaar zijn ongeveer 10% te laag simpelweg omdat de site al 1-2 jaar niet bijgewerkt is.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

ranithvilla@gmail.com dit is zijn email. Sorry voor de late reactie

QUOTE=frebe;1022373]Ik ken een zeer goede chaffeur. Waar wij meegewerkt hebben op Sri Lanka afgelopen weken. Vriendelijke goed Engels, veel mee te regelen, goede minivan.
Wij gebruikte hem wanneer we hem nodig hadden en daar maakte hij geen probleem van. Ik bezorg u zijn gegevens als ik thuis ben.

Via Wereldwijzer app
[/QUOTE]

Via Wereldwijzer app