Ik ben benieuwd naar jullie, vooral goede, ervaringen met een verhuisbedrijf dat de verscheping van onze spullies naar Nova Scotia kan verzorgen. Een bedrijf dat ervaring heeft met de papierwinkel maar tegelijkertijd betaalbaar is!
Any suggestions?
Ik ben benieuwd naar jullie, vooral goede, ervaringen met een verhuisbedrijf dat de verscheping van onze spullies naar Nova Scotia kan verzorgen. Een bedrijf dat ervaring heeft met de papierwinkel maar tegelijkertijd betaalbaar is!
Any suggestions?
Bekenden van ons hadden goede ervaring met De Haan Verhuizingen.
Breng anders een bezoekje aan de Emigratiebeurs, die a.s. weekend wordt gehouden in Houten. Hier staan doorgaans diverse verhuisbedrijven(ook Canadese)
Heb destijds een hele mooie offerte binnengekregen van World Wide Shipping te Rotterdam. De bootreis was tenminste erg goedkoop voor inboedel, de vrachtwagen om je spullen in R’dam te krijgen is wel gloedjeduur, dus overweeg om dit zelf af te leveren.
Heb helaas nog geen ervaringen: ik moet wachten tot mijn PR is goedgekeurd, anders krijg ik ruzie met de douane. ![]()
Passies Verhuizers, gevestigd in Hoofddorp. Kennissen van ons zijn hiermee naar Canada verhuisd, erg tevreden!
We hebben de klus door onlineshipping laten doen, dat is goed bevallen. Moesten wel veel zelf uitzoeken, dat was voor in Canada niet erg handig. De agent die ze in de hand namen zat in Amerika, gelukkig is het dan mogelijk via Skype te bellen anders waren we vanuit Canada 4-5CAD per uur kwijt geweest…
Maar goed we zijn aangekomen! en gaan binnenkort onze Bed and Breakfast Nova Scotia openen!
Bel even met
Jan van Santen
Mondial Waaijenberg Groep
Celsiusstraat 47 te Ede
Postbus 299, 6710 BG Ede
Tel: +31 (0)318-624555
Fax: +31 (0)318-646261K.v.K. nr. 09076353
j.vansanten@waaijenberg.nl
www.waaijenberg.nl
Hebben voor ons verhuisd in 2002 van Den Haag naar Liverpool Nova Scotia.
Prettige lui en zeer professioneel.
Groeten, Peter
Ik ben het helemaal met Peter eens.
De informatie die we van hun hebben gekregen en die geen van de andere ons vertelde. Heeft ons doen besluiten om onze verhuizing in November naar White Rock NS door dit bedrijf te laten doen. Nog bedankt Peter voor je hulp om dit bedrijf te vinden.