betaalbaar ticket bij EVA Air. Zal ik boeken? En de rest daar uitzoeken ? Tips ?? ideeen ??

Ik zie op de site van Eva Air een ticket van zaterdag 21 november tot zaterdag 5 december 610 euro. Dat vind ik erg meevallen.
Zit te denken inderdaad om die te gaan boeken. Vervolgens de eerste 2 overnachting via Greenwoodtravel te regelen in het Prince Palace hotel.
Verder daar ter plekke uitzoeken.

Iemand ideeën voor wat leuke tours en activiteiten ? Gewoon daar regelen of toch vanaf hier ? Wat doen ?
Alvast bedankt voor de reacties ! Heb er zin an

In principe zeg ik: Daar regelen, hier iets voorbereiden , zodat je een idee hebt hoe en wat.

Om je vraag wat beter te kunnen beantwoorden, hebben we iets meer info nodig.
Wat zoek je ? Cultuur, shopping, tempels, natuur, uitgaan, full moon party, wil je tussen de toeristen , of juist niet ?
Wat is je gedachte over een budget per dag ? enz enz.

Hans.

Hallo,lekker boeken niet te lang over na denken .Eerste keer Thailand ? dan lekker vast van uit hier een hoteltje boeken en dan in Thailand rustig verder zoeken en lees je een beetje in hier.:chin:

Fransjes, het is niet de eerste keer, dit wordt de derde. Was al eerder in Bangkok, Ko Chang, Phuket en Pattaya. Floating market gezien, overnacht op een floating village, jungletocht gedaan, was allemaal top.

Hans, bedankt voor je reactie.
Eigenlijk zoek ik dat allemaal wat je noemt.
Toeristen vind ik prima.
Jungletocht in groepsverband lijkt me leuk, full moon party lijkt me waanzinnig, goed idee trouwens.
Beetje wat natuur, wat rondvaren (River Kwai ??)

Het ticket is overigens alweer in prijs gedaald inmiddels, nu € 585,10

Zou dit een goed plan zijn:
Nu het ticket boeken, en vanaf hier 2 nachten in het Prince Palace hotel boeken ?
Vervolgens daar door Greenwoodtravel (die zitten daar boven) de eerste 2 dagen het 1 en ander laten regelen (aansluiten bij een groep?) voor de floating market en een tocht over de River Kwai.

Dag 3 vertrek ik via een binnenlandse vlucht naar Krabi ? Ko Samui lijkt me ook tof om te zien.
Het is allemaal teveel om op te noemen.

Maar zal ik daar ter plekke dat allemaal regelen ? Lijkt me denk het handigst.

585 euro is voor niks, ik zeg: Boeken !

Aansluiten bij een groep is eigenlijk onnodig, je ontmoet onderweg altijd wel mensen

Je schrijft: Beetje wat natuur, wat rondvaren (River Kwai ??)
Dat kan, maar realiseer je wel dat de Kwai bij de brug in Kanchanaburi een brede , rustige rivier is, waar eigenlijk weinig is te beleven.
Verderop (bijv. in Sai Yok NP ) verandert de Kwai in een woeste , snelstromende rivier, veel spectaculairder.
Je kunt in K’buri een overnachting boeken op een drijvende bungalow op de Kwai, middenin de natuur.
Ik heb dat gedaan , en dat is geweldig.

Pai is een top-bestemming voor jonge mensen. Alles wat je zoekt is er, leuke mensen van de hele wereld in een hippie-achtige sfeer,
jungle tochten, lekker eten, met z’n allen uitgaan enz. enz.

Google ook eens op Khao Sok National Park, dat is ook waanzinnig mooi.

Hans.

:chin:2 weken zal lekker op de eilandjes blijven en niet te veel gaan rondreizen .Misschien kijken voor een leuke aanbieding van een hotel .:vak02:

Pai lijkt me wel wat als ik jou zo hoor maar ik zou in Bangkok starten en wou dan naar het zuiden toe… De eilandjes en Krabi gaan bekijken. Is er iets zoals Pai in het zuiden? Want het is misschien niet zo handig om eerst naar het noorden te gaan naar Pai vanuit bangkok en dan naar het zuiden ik verlies dan misschien veel tijd ik weet het niet wat denk jij? Ik heb een 18tal dagen en ben alleen dus wil liefst zo snel mogelijk mensen leren kennen van mijn leeftijd ongv. ben 24j… Een jungle tocht wat kan ik er mij bij voorstellen? Wandelen door de jungle 1 dag? Of gaat dat enkel met overnachting? Ik wil mooie natuur zien, maar ben niet het typische avonturiers type met rugzak want dit zou de eerste keer zijn dat ik zoiets doe alleen…

Khao sok is in het zuiden he? Dat wou ik ook graag doen maar kan je gwn daar rondwandelen dan voor 1 dag zoals je naar de zoo gaat of is dat telkens met overnachting want dat leek mij zo als ik het google’de…